Was zo gelukkig met het lakentje het heeft ook goed geholpen maar onze deugniet weet zich er nu al uit te krijgen. doe ik het mss te los? ben bang dat als ik het strakker doe hij geen lucht meer krijgt ofzo. groetjes Talia
daar kan je toch niet kwaad om worden, wat een doerak zeg hahaha Ik zou nu echt niet weten wat ik dan zal doen, nee niet nog strakker toch Slim ventje hoor
@patricia240477 eerst kroop hij er helemaal uit gewoon uit het lakentje hij rolde zich op zijn buikje en stampte tot hij er langs boven uit was. nu heb ik het strakker gemaakt en doe ik het broekstukje ook vast. dit is dus het resultaat haha nu hij niet meer los kan staat hij gewoon recht met matras en al. kan je inderdaad niet boos om worden. straks gaan we de matras aan het beddebodemple vast maken eens benieuwd wat hij erna gaat presteren ](*,)
Wat een ventje.....ik zit lachend achter m'n pc. Ik heb geen idee wat je nog kunt doen, heel veel suc6. En laat het ons weten als je een oplossing hebt die niet te sabborteren is
hahaha sorry maar ik moet even heeeeeeeel hard lachen je moet zorgen dat het laken goed strak om je matrasje heen ligt en de deken moet goed aansluiten om zijn lijffie wat een doelrak zeg maar misschien is je matrasje wel te dun en niet zwaar genoeg ehhh weet ook even niet hoe je dat zo 1,2,3 kan oplossen (misschien linten aan je deken en die aan je bedje vastknoppen? ) dit soort problemen heb ik dus niet met die muts van me succes
we hadden het laken erg strak rond de matras maar hij krijgt het gewoon los en het deken ZAT strak rind hem maar hij wurmpt zich er gewoon uit. we gaan straks een zware matras kopen bij prenatal en die vastmaken en de bodem. als dat niet lukt weet ik het echt niet meer. misschien inderdaad linten maken en die aan het bedje vastdoen maar waarschijnljk peuterd hij die ook wel los.
Wat een geweldige foto! Moet er wel om lachen I.i.g. is er nu bewijs dat het niet hoeft te helpen als de kleine zich bedenkt... Greetz
hahaha, Ben bang dat je je er gewoon bij neer moet leggen aan dat ondeugende snoetje te zien vindt hij er vast weer wat op!
gisteren zware matras gekocht. hele nacht braaf blijvan liggen maar hij was dan ook doodmoe, ben beniewd vandaag met de slaapjes overdag. maar moet de matras wel nog vastmaken. en idd waarschijnlijk vind hij er weer wel wat op. wel een bewijs dat onze jongen vindingrijk is hoe jong hij ook is. groetjes