Dit is nu de vierde ronde dat ik mijn temperatuur bij hou. Ik zit nu op 8dpo en net zoals alle rondes zit mijn temp op 36.8 en dan op 10 of 11 dpo zakt hij naar 36.5 en wordt ik ongesteld. Ik ga er vanuit dat wanneer ik niet rond 8 dpo op een temp zit van minimaal 37.0 ik ook niet zwanger ben (zelfbescherming) maar is dat ook echt zo? Misschien een stomme vraag maar wordt er zo moedeloos van dat het maar niet lukt..
Dat hoeft niet, maar ik begrijp de zelfbescherming. Bij mijn zwangerschap daalde mijn temperatuur van 37,10 op dag 8 naar op een gegeven moment naar 36,6 op dag 11. ik dacht game over, maar ik was toch echt zwanger met een mooie dochter als resultaat
Bedankt voor je antwoord! Dat geeft weer wat hoop! Bij jou schommelt die best wel na je eisprong. Is dat altijd zo bij jou?
Ik gebruikte altijd een thermometer met 2 cijfees na de komma waardoor het sowieso wat meer schommelt. Deze keer gebruik ik er een met 1 cijfer achter de komma. Iets stabieler, maar ik schommel altijd wel qua temperatuur.