Mega-traktaties op school.

Discussie in 'De lounge' gestart door bibaboe, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Veel is het wel idd je kan ool zien dat ik gematigd ben in loop der jaren. Maar op het kdv ging het mee naar huis en wat ik bv jammer vond is de kinderen konden altijd zien wat ze kregen maar vervolgens kregen ze niks van mama. Bv mijn zoon met allergie heeft in de 9 mnd kdv maar 1 keer traktatie gehad wat hij mocht. Dus nu was het de keuze aan de mama zelf geen koekje of snoepje maar kijk wat leuk om hiermee te spelen.

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ha ha, dat is idd erg origineel! :D

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Die zijn leuk! Had ik moeten weten, onze oudste zoon is helemaal wild van klokken.

Ik heb dit jaar vishengels gemaakt, soepstengel met daaraan een touwtje met een papieren vis en doosje rozijntjes.

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.312
    17.215
    113
    dank je :) Hier is hij ook erg bezig met klokkijken dus vandaar deze keuze

1doosje rozijntjes karig... Hangt er mijn inziens net vanaf hoe dat je het inpakt/presenteert. Net als dat je van simpele mandarijnen een hele leuke rups kan maken, dat toont heel anders dan een plastic tas/papieren zak waar ze het uit moeten pakken. En zo is het denk ik met alles, geef je een plak cake met slagroom erop of maak je er "frietjes" met "frietsaus" van...

5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.312
    17.215
    113
    dank je :)

vishengel heb ik ook aan zitten denken maar D. wilde de klokjes ;)

6. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Op het kdv doen ze het idd wel. Ik haal dan een klein cadeautje bij Action of Zeeman oid. En dan met rozijntjes, ontbijtkoekje, nijntjekoekje of een danoontje oid.

Bij de oudste op school 2 jaar terug popcorn in een feesthoedje gedaan en dit jaar een vlinder gemaakt van Smarties busjes. Een cadeautje oid doen ze gelukkig niet meer aan op school.

Ik heb wel een vreselijke aversie tegen bellenblaas. Bij het kdv wordt dat regelmatig bij een traktatie gedaan en ik heb letterlijk altijd vlekken in de kleren van de kids zitten die ik er niet meer uit krijg :(

7. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Hier wel een crea-moeder...
    Die het leuk vindt om kinder traktaties te maken.
    Wat hebben we al gemaakt/gedaan.

-Bananen versierd. Met die grappige oogjes en jurkje aan.
    -Cupcakes (was toen nog geen rage).
    -Mini puddingbroodjes.
    -Versierde eierkoeken.
    -Van een washandje een vis gemaakt met daarin popcorn.
    -Een leuk bakje met verse aardbeien, een feestparapluutje en slagroom, ook vorkjes bij

Voor de leerkrachten
    - noddles
    - bloem
    - mini hartige hapjes
    - koffiemok

Dit jaar weet ik het nog niet, ze zit in groep 8. Dus ik denk iets mafs..

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Dit vind dus allemaal best wel veel hoor. Over de top als je het mij vraagt...

Deel Deze Pagina