Ik zie op je test van Z&K wel degelijk een streep ja. Dacht ook dat die dipsticks met blauwe of groene “handvat” alleen maar vals positieve uitslagen gaven. Ze hebben daar nog heel veel andere soorten en merken testen.
Ik ben idd gaan zoeken over deze testen en ze schijnen erg betrouwbaar te zijn. Hopelijk wordt dat morgen bewezen!
Oehhh @Manana wat spannend weer! Ik zie ook heel licht iets! Ik duim voor een mooi verjaardagscadeau voor jou bij je test morgen!!
Het is geen tuurstreep meer. Wel nog een hele lichte streep! Kan hem nog steeds moeilijk op de foto krijgen. Een betere verjaardagscadeau had ik me niet voor kunnen stellen! Hopelijk is het een plakker dit keer!
Ik heb ze ook maar dan besteld via eBay stuk goedkoper zelfde test Toen ik nog pregnyl spoot gaven ze netjes positief aan en waren ook echt Omo wit bij niet zwanger. Ook geen indroger op gehad heb dat bewust getest door hem te laten liggen een dag. Dus ik zie her hoopvol in
Deze zijn toch echt een stuk gevoeliger. Wel moet je wachten tot hij goed opgeroogd is om dit te kunnen zien. Binnen de tijd was die een stuk lichter.
Dank voor de felicitaties allemaal. Ik geloof het echter pas als de testen goed op gaan lopen.. Maar vandaag ga ik zeker van dit bijzondere cadeau genieten
Oh yes manana! We hadden onze miskraam net na elkaar! Hopelijk een plakkertje voor jou, moet gewoon! Voorzichtig gefeliciteerd! NB: meld je het nog in de NOD groep? Dan kun je op roze.... of wil je nog even wachten?
Gefeliciteerd!!! Kon ook bijna niet missen na de test van gisteren.. Wat fijn voor je! Goed te horen dat deze nog gevoeliger is dan de k2v5! Ik heb ze beide nog liggen...dan weet ik welke ik het eerst moet gebruiken
Dankje! Ik hoop het ook. Hoe is het met jou? Ik wacht er nog ff mee. Zal vanavond alle berichten daar teruglezen Ze zijn wel traag in doorlopen. Je moet echt wachten tot het goed droog is. Maar wel gevoeliger