Nou vanaf vandaag is de misselijkheid en kokhalzen als ik honger heb weer begonnen. Verder bandenpijn en gevoeligere tepels wat ik herken van vorige 2 maanden. Maar helaas nog geen steekjes bij baarmoeder die voel ik normaal altijd als ik zwanger ben. Dus wie weet krijg ik gewoon de griep en ben ik daarom misselijk.
Klinkt wel positief! Ik heb nu ook andere symptomen; kouder rillingen en misselijk. Dat had ik bij de vorige zwangerschappen niet. Ik zal voor je duimen Edit: oh en veel menstruatiekrampen nu. Had ik de vorige keer ook niet en dacht zondag dus echt ongesteld te worden..
Ik had bij de meeste keren toen het mis ging ook steekjes en soms zelfs steken! Links onderin. Zo wist ik ook dat ik zwanger was.. is nooit blijven plakken. Deze keer niks, geen steekje te bekennen. Nooit gedacht dat dat de zwangerschap zou zijn die door zou zetten nu over de helft
Hoeft niks te betekenen! Bruin is ook oud bloed, misschien van de innesteling, positief blijven meid!
Oh nou spannend dan. Bij mn zoontje had ik ze ook pas rond NOD dus het kan nog.... En dat koude dat heb ik nu ook... misschien krijg ik ook gewoon de griep....
Oh dat hoeft echt niets te betekenen hoor. Mijn zus en mama hadden bij al hun zwangerschappen bloedverlies en toch gezonde kindjes en ik ook bij mn zoontje. Gewoon blijven plakken kleintje!
Lief dat je het vraagt bruine afscheiding is afgenomen. Nu nog alleen kleine veegjes af en toe. Ik ga zo nog ff testen en hou je op de hoogte
Hij lijkt op te lopen! Wat een opluchting! Maar ik zal pas echt blij zijn als de lichtbruine veegjes ook weg zijn!
Dankje hoop ik ook. Word er erg onzeker van... Ben wel blij dat de test nog oploopt. Geeft me toch wat meer hoop.
Ik heb tot nu toe bij elke zwangerschap nog bruin/bloedverlies gehad...gelukkig bleven de testen mooi oplopen. Dus het zegt gelukkig niet zoveel! Maar vervelend is het wel
Gefeliciteerd! Ik had ook rond 12DPO aardig wat bruinig & donkerroze verlies, maar inmiddels over de 8 weken en gisteren weer een kloppend hartje gezien! Hoeft dus niets te betekenen