Hallo allemaal, Ik heb mijn ei gehad, deze is duidelijk te zien op de test en heb er nog 1 van CB gedaan met als resultaat een smiley op cd 18. Ik test altijd even door en de testen liepen mooi terug maar vandaag word hij ineens weer donkerder terwijl ik zeker weet dat ik mn ei heb gehad door de testen en de pijn die ik voelde bij de eisprong. Weten jullie wat dit betekend. Heb een foto bijgevoegd.
Dit zegt niks. LH schommelt de gehele cyclus, plus je urine kan de ene keer wat meer geconcentreerd zijn dan de andere keer. Je hebt je piek gehad, ik zou nu lekker stoppen met testen.
Jaa ik stop nu ook, ik test altijd een dag of 3 door om te kijken of het afloopt. Dankje voor je reactie
Lh schommelt idd Maar, een eisprong is helaas niet uit ovulatie testen te halen. Dit is alleen je lh piek. Een eisprong vindt gemiddeld erna plaats binnen 24-48 uur. Met andere woorden. Het is mogelijk dat je ei niet gesprongen is. Meestal is dit niet het geval en springt hij gewoon. Maar op basis van ovu testen, kan je alleen zeggen dat je je lh piek gehad hebt, maar niet een eisprong Wil je zeker weten of je ei ook daadwerkelijk gesprongen is, dan zal je moeten temperaturen