Kan dit überhaupt op 6 dpo.. vraag me niet waarom ik heb getest.. dat weet ik namelijk zelf ook niet.. 15 cd m'n ei moeten hebben als ik de testen bekijk.. wat vinden jullie hiervan? Het is wel een dipsticks voor 6 dagen voor nod. De foto is na 4 min gemaakt, dus niet indroog.
Ja ik lijk wat te zien! Roze he? Oeee.. spannend. Vind t wel vroeg voor 6 DPO! Ben je zeker van je ei?
Was de ovu op cd 15 posi of op 15 januari?? Als hij op cd 15 posi was en je zit nu op cd 21 dan kan je zeker nog niet posi testen op hcg. Je ei was dan uiterlijk cd 17 gesprongen en nu dus 4 dpo. Als hij op 15 januari posi was dan was je ei op 17 januari en ben je vandaag 10 dpo en dan zou het kunnen. Heb je in dat geval dan ook de originele foto (onbewerkt).
Ik zie het streepje! Volgens mij klopt het niet helemaal wat betreft je ovulatie. Ik twijfel sowieso of de test van 15-1 positief is. Als we die wel als positief beschouwen, dan springt je ei toch iets van 48 uur daarna? Dus 17, dan ben je nu toch 10dpo? Laat maar, te lang zitten typen en thee op staan gieten, RoGiJuLi s me voor.
Afgelopen zaterdag positief?? Dan zit je echt nog maar op 4 dpo en is positief testen echt onmogelijk en is het dus een 100% vals resultaat helaas. Is dit het merk Besure??
Die was gisteren negatief.. lijkt me stug.. ik ga er gewoon vanuit dat dit rot testen zijn en volgende week zondag kV halen wanneer ik dichter bij m'n nod zit natuurlijk 🙈😊
Spannend. Het lijkt wel een hele erge tuurstreep, maar het verhaal erbij lijkt wat raar waardoor ik ga twijfelen! Ik hoop voor je dat als je opnieuw gaat testen je een oploop ziet!
Ik heb ook een paar keer met die testen van 2besure positief getest terwijl ik gewoon ongesteld werd. Ik zou nog even wachten met testen.
Ja dan word het een duur grapje 🙈 Ik wacht nog een weekje voordat ik kruidvat ga doen.. en misschien woensdag nog een van deze testjes.. 😊
Zijn wondfo-testen, kan je op internet goedkoper kopen. https://www.zwangerenkids.nl/12-zwangerschapstesten-cassette-(Wondfo)