Al zou iemand anders er dat wel van maken vind ik dat alsnog iemand zijn eigen keus.. als diegene zich daar beter bij voelt.. daarbij als het "fout" gaat voor nod zie ik dat sowieso als gewoon ongesteld.. ik heb eerder op nod een zwaar positieve test in handen gehad en dag daarna alsnog ongesteld.. is wel 5 jaar geleden.. volgens vk een miskraam mijn gevoel was toch meer te laat ongesteld.. iedereen is wie die is.. en zie het kwaad er iig niet van in.. daarom snap ik die opmerking ook niet.
Ik zie op al je testen een streepje. En blijkbaar lopen ze wel wat op. Dus duim voor je dat het raak mag zijn. Ben echt benieuwd! En natuurlijk mag je hoop houden. Als ik je berichten zo lees, sta je er ook wel heel nuchter in. Na alle adviezen hou je er blijkbaar ook rekening mee dat het ook niets kan zijn. Maar vind de reacties hier eigenlijk best wel heel negatief van sommige. Waarom blijven doorhameren dat ze vals positief zijn, terwijl TS aangeeft hier rekening mee te houden. En dan nog beginnen dat ze geen mk moet gaan 'faken'. Sorry hoor, maar is dit nodig. We zijn allemaal geen artsen en niemand kan weten wanneer haar ei daadwerkelijk gesprongen is. Ook niet adhv de ovtesten. Dus kan je ook niet oordelen of ze 100% vals zijn. Het valt me steeds meer op dat vrouwen hier erg gemeen kunnen zijn tegen elkaar en mekaar soms precies geen positieve test gunnen. Dan is het streepje te licht, te dun, niet roze, vals positief, te ver van elkaar, niet recht, niet lang genoeg... Snap wel dat we elkaar willen behouden voor verdriet en teleurstelling. Maar zeg je ding en klaar. Hoeft echt niet bij elke foto herhaald te worden. Tijd zal uitmaken of ze nu positief of negatief waren.
Weetje na zoveel maanden kan er ook heus nog wel wat maandjes bij.. de teleurstelling was in de eerste maanden het grootst.. klinkt raar maar ga er elke maand vanuit t zal wel niet ook al hebben we ons best gedaan in de slaapkamer. Ik ben er dus best nuchter over.. Friezen zijn over het algemeen al wat nuchterder maar als ik m'n vrienden en familie mag geloven ben ik misschien wel wat te nuchter .en soms komt het heus wel hard aan.. vorige maand had ik het er bijv best moeilijk mee.. vriendin is wel zwanger geraakt.. maar de maanden daarvoor niet zwaar gehad met niet zwanger worden en zijn.. het is echt maar net hoe de situatie is.🙈😊 lief berichtje! Dankjewel en jij succes met de laatste loodjes.. ik vond vanaf week 30 echt zwaar worden vandaar! 😘
Sorry ik zie niks op je action test. Is het toevallig geen ovutest? Ik vind de vloeistof nogal fel roze en dat heeft de zwtest niet maar de action wel (Ps ik wil niet belerend overkomen hoor mijn intenties zijn goed).
Nee echt hcg test van action.. 😊 Je zal het vast goed bedoelen.. net zoals iedereen.. soms komt het wat hard over, dit komt denk ik omdat ik nog teveel hoop heb om het op te kunnen geven.. en ze lijken echt op te lopen.. 😊 Je mening word zeker gewaardeerd hoor!
Ik hoop echt dat ze gaan oplopen. Helaas als je alle verse testen vergelijkt is hij naar mijn mening juist niet opgelopen. Oude opgedroogde testen kan je niet vergelijken Maar ik duim dat je over een week een mooi duidelijke test kan laten zien
Ik had 2 verse foto's naast elkaar geplakt.. is echt duidelijker.. wachten is en blijft moeilijk hè 😅🙈
Bewerkte foto's en opgedroogde resultaten zijn voor ons niet eerlijk te beoordelen. Daarbij loopt de "streep" op die vandaag niet door omhoog en dus is dat negatief helaas. Zijn ze nu op ?? Ik zou over een of 2 nogmaals gaan testen maar dan met een ander merk
De reactie van Kwart over 9 vanochtend bedoelde ik.. die is niet bewerkt.. maar ik snap je punt.. helaas nog niet op.. morgenochtend gewoon weer puur nieuwschierig.. wn is het niks dan is het niks.. kruidvat ligt klaar voor vrijdag 🙈😁
Spannend hoor. Ik snap wel dat je ze nog op maakt. Ik denk dat ik hetzelfde zou doen Hoe is je gevoel erbij?
Spannend hoor, ik leef met je mee. Ik kon me toch ook weer niet inhouden om in ronde 1 al te testen na 8 dagen dpo. Werd vet ongesteld natuurlijk . Wat duren de dagen lang dan tot vrijdag! Ik zal duimen voor je. Veel liefs!