Waar word je blijer / trotser van? Als er straks Fenna of Fabienne op het kaartje staat? * Stel je voor dat je tegenover een vrouw staat die haar hand uitsteekt. Ze stelt zich voor als Fabienne. Maakt je hart dan een sprongetje? En wat als ze zich voorstelt als Fenna? * Iemand vraagt je: hoe heten je kinderen? Waar ga jij van stralen: Willem en Fenna of Willem en Fabienne? * Wat roep je straks als je je kinderen allebei zoekt? "Willem en Fenna!"? Of klinkt het: "Willem en Fabienne!"? * In een hoge hoed zit een lading briefjes. Je grabbelt. Op het papiertje staat: Fabienne. Ben je blij? Of grabbel je liever nog een keer?
Fenna!!! Onze dochter Fenna is bijna vijf en wij krijgen alleen maar leuke reacties op haar naam. De naam is wel wat populairder aan het worden, maar ik moet zeggen dat ik toch niet heel veel Fenna's tegenkom. Succes met het overtuigen van je man!
(Misschien durf je te beslissen als ze geboren is? Dat je dan op gevoel kunt kiezen of ze een Fenna of een Fabienne is? Hoor ik ook wel eens)
Je man is niet de enige die beslist toch Je hebt die twijfel niet zomaar, die moet je wel serieus nemen en hij ook. Je kunt het wel meteen op hormonen gooien, maar dat is wel makkelijk.. Fenna lopen jullie al zo lang mee rond. Populariteit kan eigenlijk niet de reden zijn om een andere naam te kiezen.. Toch? Neem je tijd in elk geval. Samen. Zo'n naam is niet zomaar iets.
Is ook zo, je hebt helemaal gelijk... Maar nog eens een nachtje over slapen en hopen dat de kleine lekker blijft zitten. 😊
Ahhh! Jeetje. Tja, ik heb wat geprobeerd, ik weet het anders ook niet Heb zelf geen duidelijke voorkeur, dus ik kan je op die manier ook niet helpen.
Fabienne vind ik echt geen leuke naam ik houd van kort en stoer. Fenna is een veel vlottere naam. Bij ons in de omgeving ken ik er geen. En anders jenna of senna?