Vinden jullie de meisjesnaam Casey en de jongensnaam Mose leuk? En vinden jullie het een beetje leuk bij elkaar klinken? Ben benieuwd naar reacties hihi....
Bwa niet echt mijn ding.. Casey vind ik ook eerder een jongensnaam precies (Casey uit Home and away ) En Mose, spreek je dat op zijn Amerikaans uit?
Die namen zijn leuk al jij of je partner Amerikaans zijn of daar wonen. Zelf vind ik Amerikaanse namen erg leuk, maar niet voor hier.
Mose (Moos), zou ik ook zo schrijven. Is niet echt mijn ding. Casey doet mij denken aan een jongen.. Lacey, Macy vind ik wel weer leuk. Vind het ook wel erg verschillende namen zeg!
Nee, ik vind het allebei niet leuk. Casey vind ik veel te Engels en bovendien meer een jongensnaam. Mose is gewoon niet zo mijn smaak. Bovendien zie ik liever de schrijfwijze Moos, als je toch van plan bent om het ook zo uit te spreken.
Mwah niet echt, ken een klein jongetje die Casey heet, en als hij zijn naam uitspreekt lijkt het alsof hij Keesie zegt. En bij Mose moet ik denken aan kerstmis, het verhaal van jezus ofzo!
Ik vind Moos leuk! Als je die uitspraak wil zou ik gewoon Moos doen. Moshe is inderdaad nog Joodser en spreek je uit als Mosje
Ik denk dan ook Keessie Maarreh.. Mose bij het kerstverhaal..? dan zou ik het kerstverhaal eens gaan lezen
Ik vind ze totaal niet bij elkaar passen. Bij Casey denk ik aan een jongetje of meisje uit Amerika, bij Moos aan een (Joods) jongetje uit Amsterdam.. Geen idee waarom exact deze associaties maar goed
Ik vind ze wel erg leuk, En ook bij elkaar. Casey hoor je trouwens wel meer de laatste tijd en vooral bij meiden, ik zou zeggen doen
Ik dacht ook dat het beide om jongensnamen ging. Het is niet mijn smaak. Daarnaast heet de hond van mij ouders Moos, dus dan denk ik niet aan een klein jongetje
Casey wordt vernoemd naar mijn vader Cees, het is ook de bedoeling dat haar roepnaam Cees wordt, ik vind jongensnamen voor meiden super leuk. Moos vinden we allebei een leuke naam, maar Casey en Moos vonden we niet echt mooi staan dus hebben we ervoor gekozen om Moos als Mose te schrijven..