Etos Zwanger Worden en teunisbloemolie

Discussion in 'Zwanger worden' started by Beep, Dec 29, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beep

Beep Bekend lid

Sep 26, 2007
    505
    1
    18
    Hoi meiden!

Ik heb zojuist m'n laatste tabletje foliumzuur geslikt, morgen begin in met de capsules van Etos Zwanger Worden. Omdat ik van mezelf een hele lange en onregelmatige cyclus heb/had, slik ik ook teunisbloemolie. Dit werkt heel goed, want m'n cyclussen waren nu 37 en 39 dagen. Een stuk korter, en nog een soort van regelmatig ook.

M'n vraag is nu: kan ik de teunisbloemolie gewoon naast de Etos Zwanger Worden blijven slikken? Ik weet dat in de capsules van Etos ook wel dingen zitten die zorgen voor een regelmatige cyclus, maar dat zal wel een stuk minder helpzaam zijn dan de teunisbloemolie denk ik. Ik heb op de verpakking gekeken, en in de capsules van Etos zit geen teunisbloemolie.

Hoe hebben andere meiden dit gedaan? Hebben jullie de teunisbloemolie gewoon naast de Etos capsules gebruikt? Of kan ik misschien beter de teunisbloemolie minderen, en dus per dag bijv. 2 ipv 4 tabletjes teunisbloemolie slikken? Wat denken jullie?

Groetjes,
    Beep

2. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Ik doe het gewoon allebei. Want het een is meer multi-vitaminen, mineralen en dergelijke.
    En teunisbloemolie is weer anders.
    Mij bevalt het ook goed. Cyclussen zijn alweer wat korter geworden.
    Daarnaast heb ik een maansteen. Die helpt daar ook aan mee.

3. MissNicole

Dec 29, 2007
    12
    0
    0
    Kan hoor, ik gebruik ook beide en mijn moeder is drogisterij medewerkster bij de etos en heeft er voor geleerd dus ik ga er helemaal vanuit dat het goed is zo!

4. Beep

Beep Bekend lid

Sep 26, 2007
    505
    1
    18
    Bedankt voor jullie antwoord! Dan kan ik nu in ieder geval met een gerust hart de teunisbloemolie blijven slikken.

Groetjes,
    Beep

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik slikte al Etos zwanger worden, en nu ga ik vanaf vandaag ook teunisbloemolie slikken, precies andersom dus. Volgens mij kan het geen kwaad...wat je teveel binnenkrijgt plas je toch weer uit.
    Ben benieuwd of mijn cyclus nu ook regelmatig gaat worden, want met die Etos-pillen alleen gebeurt dat (nog) niet.

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Even uit nieuwsgierigheid...hoe gebruik je die maansteen dan? Draag je hem aan je ketting of zo?

7. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Ik heb ook gewoon etos zwanger worden en teunisbloemolie samen geslikt.

Een maansteen kan je aan een ketting of los kopen. Let op dat je de steen op je huid draagt.
    Ook moet je je steen 'opladen'. Doe je steen in een glas mineraal water en zet die 's nachts
    bij volle maan in de vensterbank. Op deze site kan je een maansteen bestellen.

http://www.spiritualgarden.nl/webwinkel/index1.html

Heel veel succes!

8. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

Feb 18, 2007
    806
    0
    0
    Is teunisbloem gewoon bij de etos verkrijgbaar? zijn dat tabletten? heb een cyclus van 50+... zou zowat een moord doen voor een kortere cyclus!

9. ik geloof er eerlijk gezegd niet zo in.. als er echt zulke werkzame stoffen in zitten (wat hier word gezegd, ik heb geen idee) zou het dan niet alleen op recept te verkrijgen zijn?

10. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

Feb 18, 2007
    806
    0
    0
    Tja, ik ben best bereid om het te proberen, lange cyclus is echt geen pretje!

11. Ik slikte vitaminen waar teunisbloemolie in zat en toen ik de eerste keer bij de vk zat zei ze dat ik moest stoppen omdat dit een verhoogd risico gaf op mk. Pas na 12 weken mocht ik weer.

Ik vraag me dan af of het geen kwaad kan het te slikken bij een zwangerschapswens.

12. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Kun je die etos zwanger worden ook nemen als je niet zeker weet of het per ongeluk al raak is? Ik neem nu gewoon foliumzuur...
    groetjes

13. ik ga echt geen rare pilletjes slikken, als ze echt invloed zijn op je cyclus. lijkt me helemaal niet gezond, toch?
    ik heb heb ook een redelijk lange cyclus (34dg) maar ga er niet mee rommelen.
    als mijn gyn dat nodig vond had ze me vast wel een teunisbloem gegeven :)

14. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Teunisbloem is zover ik weet een natuurlijk product. ALs het zo ongezond zou zijn zouden ze het niet verkopen denk ik.

15. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Teunisbloem is idd een natuurlijk product. Je mag het niet meer gebruiken als je zwanger bent.
    Ik stop er nu steeds mee als ik een positieve ovutest heb. Mij heeft het geholpen om een kortere cyclus te krijgen. Als ik op 34 zou zitten dan zou ik het ook niet gebruiken hoor, maar zat als langste op 50.
    De maansteen koop je gewoon bij een natuurproductenwinkel en je kan hem het beste op de blote huid dragen.

Share This Page