Is dit begin van een miskraam? Ik voel me verder heel goed. Het is niet overdreven veel bruinverlies,maar net wel veel slijm. Vanmorgen zat er ook wat bruin in mijn broekje. Dat was waarschijnlijk van de hele ochtend,want ben nog niet naar toilet geweest tot net. Af en toe heb ik wel lichte buikpijn,maar niet om wakker van te liggen. Ik ben zo bang voor een miskraam!! Help me, wat is dit. Gewoon oud bloed?? Of is het een dreigende miskraam?
bruin bloed= oud bloed. Het hoeft niks te betekenen. Als het maar geen rood bloed is en hevige buikpijn is..
is het gewoon wit slijm (sorry) dan is er denk ik niks aan de hand. Zoals Nazli al zegt donkerbloed is oudbloed. Bij helder rood en stolsels is het vaak mis, weet ik helaas uit ervaring. Hoop echt voor je dat er niks aan de hand is. Maar snap je verontrusting wel.
Het kan gewoon komen door de werking van je baarmoeder op dit moment. Ik begrijp wel dat je er ongerust door wordt!! Helaas kun je niets anders doen dan afwachten... Als het bloeden erger wordt of je meer buikpijn gaat krijgen kun je het beste contact opnemen met je vk (of ha als je nog niet bij de vk bent geweest). Sterkte!
Ohh bedankt! Ben nu al daarna dikwijls naar de toilet geweest,waarschijnlijk door de zenuwen,maar nu niets meer. Het is niet veel geweest. De laatste keer met afvegen en daarbij zat een dikke sliert slijm,zonder kleurtje. Daarna niets meer. Hoop dat het daarbij blijft. Maar hebben jullie enig idee, hoe dat komt. Want met 7 weken heb je toch geen oud bloedverlies meer?
ik had vandaag ook bruin met slijm, net zoals jij!! ik ben 5 wk en maak me ook zon zorgen. dacht ook, na 5 toch geen oud bloed?? hoop dat nog meer meiden hier ervaring mee hebben
Het hoeft inderdaad niks te beteken, het kan beide kanten op. Bij mij is het helaas misgegaan, dus ben bang dat ik niet veel hoop kan geven...
jawel hoor dat kan best, ik heb het met mijn vorige zwangerschap ook gehad vanaf 7 weken tot 14 weken en een gezonde zoon gekregen.
hoi ladies, Gelukkig, ik had verder niks meer! ik had ook een hele gestresste dag gisteren en dacht dat het door mezelf kwam...maar eh, na elke 10 minuten naar de wc, en paar uur verder, alles nog ok, nu denk ik er niet meer aan... heb het gevoel dat alles gewoon in orde is nu! hopelijk bij starter van dit topic ook?? liefs!
Ja hoor,bij mij was het ook eenmalig,gelukkig. Pff,je zit wel gelijk in de zenuwen. Ben daarna om het kwartier naar de wc gerend. Maar ik zou wel blij zijn als ik de termijnecho zou hebben zeg. Ik wil mn beeb zien.... eerst zien...dan geloven.... Maar iig hartelijk bedankt voor alle reacties. Het helpt enorm...
Dit had ik ook toen ik 9 weken en 3 dagen zwanger was, ik was ook vreselijk ongerust! Bij mij bleef het bij 2 x afvegen. Maar gelukkig is het goed gegaan. Ik had geen buikpijn ofzo. Ze zeiden ook tegen mij dat bruinverlies meestal oud bloed is. Hopelijk vergaat het jullie net als mij en gaat het gewoon goed.
Ja hoor kan heel goed nog. Je schrikt je alleen rot! Sommige vrouwen hebben zelfs de hele zwangerschap last van bloedverlies. Hoop dat het niet meer terug komt meid!!!
Toch vannacht met naar de wc gaan,weer bruin bij afvegen gehad. Ook nu is het er weer bijgebleven. Ik had het idee, dat er meer aan het papiertje zat als gister. Trouwens gisterochtend had ik ook een piepklein beetje,maar had toen de gedachte dat het wel een gesprongen adertje zou zijn. Het is steeds als ik op bed gelegen heb 'snachts en daarna nodig de wc moet. Overdag en 'savonds is er niets aan de hand. Ik hou er wel rekening mee,dat het mis is nu. Hoeft natuurlijk niet,want het blijft vooralsnog alleen bij afvegen. Verder voel ik me prima. Pff, wat duurt wachten toch lang op de echo...a.s woensdag.
Wat fijn dat het bij jullie beide nog steeds goed gaat! Ik kan me goed voorstellen dat je erg schrikt als je dat ineens ziet... Ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap toe!
Heb hier vanaf het begin bruinverlies gehad. Zit dan echt in mn broekje snap je onzekerheid meis!! Heb morgen de 1e echo en ben echt benieuwd zit weer te lang op t forum en lees te veel slechte verhalen Zal je laten horen hoe t afgelopen is?
Heyy ben geweeswt en hebben zelfs het harte gehoord!! Het kan dus ook niets betekenen. Kan erg moeilijk afgaan dat kon er heel goed mee te maken hebben!
Wat fijn dat je het hartje gehoord hebt! Hopelijk stopt het bruinverlies snel en kan je er helemaal van genieten.
@ Marielle Ik zag dat je gisteren een termijn echo hebt gehad. Was alles goed? Ik heb zelf vandaag, na exact vijf weken, ook plots wat bruin verlies, maar ik hoop met alles wat ik in me heb, dat het niets te betekenen heeft.
Hoi, Ja klopt! Goed opgelet!! Alles is gelukkig in orde.We hebben het hartje zien kloppen! Is waarschijnlijk gewoon oud bloed geweest. Daarna ook niets meer vernomen. O,O,wat zitten we toch snel in de stress.