Wat een "leuk" verhaal of beter gezegd positief! Ik blijf voor je duimen meid echt waar. Je zou bijna terug hoop gaan krijgen als ik dit lees maar twee wondertjes op 1 dag (wij twee dus) die kans lijkt me klein. Maar ben super blij voor je!! Ik blijf hééééééél licht roze verliezen en af en toe serieuze steekjes. Soms linker kant, soms rechter kant begon al te twijfelen aan een buitenbaarmoederlijke maar dat lijkt me ook weer sterk. Het is niet dat ik écht pijn heb ofzo. De dokter dacht het ook niet dus... Ik weet niet wat ik moet doen met de echo. Doe ik het of doe ik het niet? Zo'n "dringende" echo doen ze dan enkel een echo? Of is dat als je normaal naar de gyn gaat met wegen, urine onderzoeken enzv? Of is het gewoon spoedecho? Ik heb namelijk geen zin in die andere dingetjes (gebeuren meestal voor de echo) als ik niet weet of de zwschap wel goed loopt. Daarom stel ik het ook zo uit... Volgende week wel zéker een echo als het nog niet doorgezet heeft. Echt een mooi verhaal van jou... Je hebt echt al een doorbijtertje zitten. Ik duim met je mee dat het verder goed loopt!
Pfffoe spannend he. ZOu gewoon bellen en zeggen dat je zo het weekend niet in wil gaan!! Ze deden hier alleen een spoedecho. Ik MOEST van een miskraam uitgaan door de krampen en bloedverlies. Stel dat ik nu bel dat het weer veel bloed is moet k weer gelijk komen hoor!! Zou gewoon een gokje wagen als ik jou was rustig aan doen voor de zekerheid!! Heb jij ook vanaf het begin al bruinverlies gehad trouwens ik wel?
Ja 1 uur na mijn eerste zwschaptest 2 weken geleden was het bingo... had veel donker bloedverlies (of toch genoeg) ging wel zo weer over tot nu he... Ik durf de echo niet aan. Ik weet het, dat heeft ook geen zin maar dat is dan nummer drie, pff...
Snap maar als het nummer 3 word gaan ze wel onderzoeken geloof ik!! Denk daaraan dan! Misschien is er een oorzaak voor? Kan goed he!!! Sterkte en bel gewoon dan heb je DUIDELIJKHEID.
Gister was het bloeden bijna over. Heb nu net(wakker) een beetje donker rood verloren dus gaat de goeie kant op.... Zag op een echo foto van de dag voor t allemaal begon wel een rare plek zitten eigenlijk... Maar de gyn zei er niks over en ik dacht dat het normaal was misschien. Zal erg slordig wezen van dr ga zo even proberen er een foto van te maken en hem te plaatsen moeten jullie maar s kijken. Ik dacht dat het misschien me baarmoederhals was ofzo. Maar het heeft ook wel wat weg een hematoom zoals bij SURF. Ga het gelijk ff proberen te plaatsen!!
Ik hoop dat het bloeden snel stopt meis, getsie die onzekerheid.. En inderdaad hoop ik ook dat het een hematoom is zoals bij SURF en dat je straks een mooi gezond kindje vast houd!
Dit is dan de laatste zal ik maar zeggen van gisteren...Het is weg en links onderin kon ze geloof ik zien dat er een bloeding is geweest.
lijkt ook rechts onderin.. zelfde plek zit daar iig als linksonderin.. Ik duim voor je dat er niks met de beeb is en dat het bloedingen zijn die niet te plaatsen zijn..
Ja idd maar wel wat kleiner. Hoop dat het z blijft gaan gister deed uk het super dus dat moet hij/zij blijven doen hoor!! Groeten uit dordt!!
Ik duim voor je mee lieve meid. Na alles wat je nu hebt meegemaakt moet het gewoon goed blijven gaan!!
Oh wat superspannend; om gek van te worden lijkt me. Je hebt tot nu toe goede berichten. Ik had ook veel bloedverlies met flinke stolsels, maar bij mij was op de echo ook te zien dat het vruchtje (ons ukje) te klein was en het hartje te langzaam klopte....De gyn kon zien dat het mis zou gaan. Jouw berichten zijn hoopvol. Ik hoop voor je dat de bloedingen snel stoppen. Je hebt er al veel moeite voor gedaan lees ik onder je berichten. Wat betreft die echo: bij de eerste zit idd een rara bult, maar aangezien deze bij de 2e verdwenen is zou ik me daar geen zorgen om maken, je hebt m.i. gelijk wat betreft die bloeding links onder; ook bijna weg zo als ik het kan beoordelen. Ik werk ook met echo apparaat (werk) alleen niet bij zwangerschappen, dat lijkt echt op een bloeding die bijna weg is. Heel veel succes en ik wens je dat je snel kan gaan genieten.
Had het idee dat het bij de 2e was verdwenen omdat toen heel de bloedingen begonnen is dat was dus dag vd bloedingen daarom dacht ik dat Jammer dat het bij jou niet goed was en ook je echo niet. Lijkt me verschrikkelijk bahh. Hoop dat je snel weer lkkr zwanger bent!!