Ik ben op dit moment ongeveer 5 weken zwanger, maar erg onzeker, ik temperatuur nog iedere ochtend en het is iedere keer weer een opluchting wanneer mijn temperatuur hoog blijkt, nu is mijn temperatuur de afgelopen 2 dagen gezakt (zie mijn grafiek) Is dit de voorbode van een miskraam? Liefs Annemieke
gefeliciteerd met je zwangerschap. Je temp ziet er nog steeds hartstikke mooi uit. Geniet van je zwangerschap en gooi je thermometer ver weg in je nachtkastje en vergeet hem de komende 35 weken
Allereerst gefeliciteerd. Ik ben het met marloes eens. Ik weet heel goed hoe je je voelt hoor. Onzeker, bang dat het mis zal gaan enz. enz. Maar probeer er een beetje van te genieten. Voor je het weet heb je die kleine spruit in je armen. En inderdaad, je temp ziet er goed uit!!
Dank juliie wel voor de lieve reacties! Ik weet ook eigenlijk dat het helemaal niet handig is om te blijven tempen als je zwanger bent, maar ik heb woensdag een vroege echo gehad (ik loop in het ziekenhuis voor hele andere onderzoeken maar daat moesten ze weten hoe lang ik precies zwanger was voordat ze konden bepalen ofdat een van de onderzoeken wel door mocht gaan) Nu kreeg ik die echo dus met 4,5 week en er was nog helemaal niets te zien op de echo zelfs geen vruchtzakje, dat heeft me dus behoorlijk onzeker gemaakt, ik vond het iedere dag een geruststelling als ik zag dat mijn temp nog hoog was, maar toen die ook nog ging dalen werd ik heel erg onzeker, ik dacht namelijk dat progesteron je temperatuur hoog hield tijdens de zwangerschap en dat het lager worden van de temperatuur dus zou kunnen duiden op een (naderende) miskraam Liefs Annemieke
Hai Annemieke, je temp ziet er nog prima uit. Natuurlijk is het even afwachten, wanneer krijg je een tweede echo? Ik duim voor je! Sterkte met wachten. Liefs, Selma