hallo, ik lees dat je kindje met ongeveer 32 weken is ingedaald. krijg je altijd een echo met 32 weken zodat ze kunnen vaststellen of het is ingedaald of niet of kan de vk zelf kijken of het kind in ingedaald?
Volgens mij krijg je niet standaard een echo... De vk kan meestal goed van buiten af voelen of je kindje is ingedaald... Ik denk dat ze alleen een echo doen als er een reden is om te twijfelen aan deligging, maar zeker weten doe ik dat niet!
bij de verloskundige waar ik zit doen ze dat ook niet meer! Maar ze voelen of hij/zei ligt ingedaald! toevallig voelde ze deze keer en moest ik inademen zo kon zei voelen of ze dieper lag dan eerst! knap werk hoor! liefs
Ik heb geen idee, ik loop bij de gyn en krijg bij elke controle een echo... Ik weet alleen dat ze het meestal goed kunnen voelen als de kleine is ingedaald. Lijkt me dat je er gerust om kunt vragen als je daar zelf gerustgesteld door bent Liefs
Bij mijn VK krijg je standaard een echo rond 28 weken. Of het kindje is ingedaald of niet, voelt ze aan je buik. Ik krijg deze zwangerschap na die 28 weken nog echo's, maar die zijn wel extra, omdat de vorige keer de placenta erg verkalkt was en ze dat in de gaten moeten houden.
Volgens mij ligt het bij iedere vk anders. Ik heb bij 34 weken nog een laatste echo gehad, om zeker te weten dat ons meisje mooi met het hoofdje naar onder lag.. Dat indalen kon ze bij mij ook voelen. Zo voelde ze vorige week dat ze al behoorlijk was ingedaald. Dus nu maar afwachten wanneer ze zich laat zien.
Hey, Hier op 34 weken nog een echo gehad. maar niet om te kijken of het ingedaald was dat kon ze voelen. Meer of mijn meisje wel goed gegroeid was...daar twijfelde ze aan...maar alles was goed! Groetjes, Miranda