ben echt heel ongelukkig het gaat ons nooit lukken

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door melanietje, 8 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    hallokes

bij mijn vriend werd 3 november azospermie vastgesteld, met andere woorden, GEEN ZAADCELLEN.
    wij zijn ondertussen al sinds sept. 2007 bezig om zwanger te worden het gaat ons duis NOOIt lukken om op natuurlijke wijze zwanger te worden.
    nu moesten we op 18 januari in het ziekenhuis zijn bij een uroloog voor een gesprek wat we nu nog konden doen. , ze zouden eerst mijn vriend zijn prostaat moeten gaan controleren om te zien of daar geen cyste in aanwezig is, anders moeten ze die verwijderen .
    is eer geen cyste aanwezig dan gaan ze een kleine operatie doen om zaadjes te zoeken rechtstreeks in de teelbal.
    heeft iemand hier ervaring mee?
    ik voel me echt zo ongelukkig , iedereen raakt maar zwanger in men vriendenkring , er zijn er zelfs al bezig aan een tweede . pffffffff

waarom moet ons dit nu toch overkomen, ik denk soms dat het ons nooit zal lukken, ben super bang dat ze gewoon met de operatie nog geen zaadcellen gaan vinden, want de kans dat er niets gevonde word is er natuurlijk ook!
    al die onzekerheid pff het maakt me gek.

nog mensen die met hetzelfde te maken hebben?
    zou graag willen babbelen hierover heb er echt nood aan!!

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi hoi,

Wat ontzettend kl*ten is het allemaal he...
    Ik kan wel roepen dat je hoop moet blijven houden enz, maar daar heb je gewoon zo weinig aan.

Er is een topic die heet volgens mij: geen enkele zaadcel gevonden...oid en misschien zijn daar meiden die je kunnen helpen...

Een knuffel meis!

Liefs Loesie

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Meis kom gerust bij ons schrijven.
    Erg om te horen nog iemand met dit noodlot:(

5. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Hoi Melanietje, ik ken je gevoel helaas maar al te goed, ik wil je gewoon even heel veel sterkte wensen.

Groetjes Lientje

6. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik zit niet in dezelfde situatie als jij maar wil je toch een hart onder de riem steken.

Knuffel!

7. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Ik zit helaas wél in dezelfde situatie. Wij gaan over 2 weken voor de TESE. Kom ons inderdaad maar vergezellen in het topic: "Geen enkele zaadcel gevonden" daar weten we allemaal wat je nu doormaakt... misschien kunnen we je een beetje steunen.

Liefs,
    Loutjelou

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ook ik zit niet in dezlfde situatie maar wil je toch heel veel sterkte en kracht toe wensen!
    Wat ontzettend moeilijk, ik hoop ontzetten hard dat ze toch zaadcellen zullen vinden.
    Dikke knuffel!

9. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    bedankt voor de lieve berichten ,
    ik had gisteren echt een slechte dag , vandaag voel ik me al wel weer beter.
    soms heb ik van die dagen dat ik er totaal ni in geloof dan zie ik alles zwart in.
    ach ja, ik ga zeker eens kijken op het topic ! bedankt!
    lieve groetjes

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    wil je heel veel sterkte wensen :(
    en hoop dat zoals loesie al zegt, TESE wellicht de uitkomst is voor jullie.

knuffel

11. Vlindertje13

9 nov 2008
    65
    0
    0
    wij zijn gisteren in het umc geweest en precies dezelfde uitslag gehad...

Veel sterkte meis!

12. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    melanietje, ik begrijp jullie gevoel helemaal.
    wij kregen 4 jr geleden ook te horen dat er geen zaad was en dat we misschien geen kinderen konden krijgen samen.
    je wereld stort in!
    na vele jaren en vele onderzoeken en van ziekenhuis naar ziekenhuis, uiteindelijk bij het amc beland. die konden ons helpen.

mn man heeft een TESE operatie gehad en daar zijn zaadcellen gevonden, daarmee hebben we icsi gedaan en nu zijn we zwanger van onze eerste TESE-icsi wonder

heel erg veel sterkte en ik hoop toch dat jullie wens nog uitkomt.
    dikke knuffel

Deel Deze Pagina