Hee meiden, Ik zit net op de toilet, en denk nu dat ik me slijmprop verloren ben! Ik heb er een foto van gemaakt omdat ik twijfel buik is erg onrustig en het gevoel alsof ik kramp krijg in me boven benen? Zouden jullie de foto even willen chekken? Wat moet ik nu doen als het m wel is?
Lastig te zien, maar weet je... of het nou je slijmprop is of niet, je hoeft niks te doen. In principe bel je je VK als je weeën hebt (staat vast ergens hoe lang en hoe vaak) of als je vruchtwater of bloed verliest. Slijmprop, ja, is iets wat met het begin van een bevallign te maken kan hebben, maar het kan ook nog dagen duren...
Na het verliezen van de slijmprop kan het soms zelfs nog weken duren voor de bevalling echt start, maar als je er niet gerust op bent; neem contact op met je vk
Ik kan het niet goed zien,zit er bloed bij? Ik zelf ben vanaf 34wk mijn slijmprop gaan verliezen,zonder bloed! Echter ben ik ingeleid met 41wk. Maar....ik lees ook vaak bij meiden dat de dag erna de weeën begonnen...dus alles kan!
Nee er zat geen bloed bij.. net de vk gebeld moet wachten tot de vliezen breken. erg spannend.. kan idd ook weer aangroeien zij de verloskundige dus het hoeft niks te zeggen. jammer dat de foto zo slecht is
Hier al stukken verloren vanaf 31 weken, ook zonder bloed gelukkig, en vandaag al precies 39 weken zwanger en ze zit nog gezellig knus in mijn buik
Ik ben em ook al 2 weken geleden kwijt geraakt, nu 38 weken zwanger en nog steeds geen teken van bevallen..
Hier zijn de voorweeen goed aanwezig. Verder veel slijmvlies & erg emotioneel haha. we wachten hrt rustig af
Hier de slijmprop verloren, kwartier later weeën, 10 min later weeenstorm en 8 uur later was mijn meisje er!
Waaauw dat is magisch snel!!!! Ik ben vandaag wel 6 keer naar de toilet geweest.. v de grote boodschap of een buikgriep ..... of me darmen zijn zich aan het legen voor de bevalling haha. vind het erg spannend.. weeen zetten nog niet door. morgen is onze dochter jarig.. dus hopen dat ze npg even blijft zitten
Ik ben ongeveer 6 a 7 weken geleden mijn slijmprop verloren, en sinds 2 weken elk dagdeel zowat op de wc voor een grote boodschap.. (Normaal 2x per week ) Ik hoop dat ons ventje snel komt haha
Ik vanmiddag ook een deel van slijmprop verloren. Zag er hetzelfde uit als bij jou. Is het bij jou nog rustig?