1 van de dingen waardoor ik het gevoel had weer zwanger te zijn was het vele zweten. Normaal heb ik het al snel warm maar nu kreeg ik weer van de enorme zweetplekken onder mijn armen. Ben net 5 weken zwanger en moet nu al minstens 2x een schoon shirt aan trekken en als ik werk nog vaker anders krijg ik van die enorme plekken en schaam me dan echt gewoon dood. Iemand een tip om die enorme plekken tegen te gaan?? Gelukkig stinkt het niet zo mega erg.
niet echt een tip maar ik merkte het vandaag ook bij mezelf. Ik zweer normaal nooit zo, maar ik had echt natte plekken onder mijn arm. Ook bij mij niet echt stank, maar je ruikt het wel altijd een beetje....ik zorg dat ik gewoon overal een bus deo bij me heb hahaha
Wat ik nu gebruik is Deoleen, gebruik ik voor de deo aan. Daardoor krijg ik geen zweetplekken meer. Wellicht kun je dat eens proberen?
hoi meiden, ik gebruikte voorheen voor het overmatig zweten tegen te gaan odolrex OLIE! das een klein flesje waar olie inzit en dat smeerde ik op na het douchen savonds en smorgens na t opfrissen ! en als ik dan " droog " was, spoot ik pas deo op!! t houd t nooit helemaal weg maar het verminderd wel!!!