Mega Verkouden

Discussie in 'Gezondheid' gestart door luckey, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Tip voor de keel:
    Scheut citroensap (evenveel als wat je voor ranja zou gebruiken) met heet water en suiker/honing. Dit smeert de keel.

Ben zelf ook al 2 weken flink verkouden, en gebruik af en toe de neusspray van Dr. Vogel. Volgens de bijsluiter mag dit tijdens zwangerschap.
    Ook max. 4 paracetamol per dag. 2 in de ochtend, 2 in de avond.

Ik ben gelukkig nu weer van de paracetamol en neusspray af, maar die warme citroendrank blijf ik nog wel even maken.

2. Chai

Chai Niet meer actief

Ik ben af en aan verkouden sinds ik zwanger ben, echt heel vervelend. Ik durf echt niks te nemen en al helemaal geen enge kruiden toestandes.. Dus het is afentoe echt even afzien.
    Je kan proberen met een gesneden ui naast je bed te slapen en gewone engelse thee drinken met honing..

3. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Ik ben nu sinds gisteren bezig met zout water opsnuiven, vanaf een theelepeltje. In elk neusgat.
    Heb al een week lang een neusspray gebruikt, dus nu moet er even iets anders gebeuren. Het komt goed los moet ik zeggen!
    Ook heb ik gisteravond gestoomd (kamille), maar dat gaf toen weinig resultaat.
    Ik ga nu gewoon paar dagen dat zoute water paar keer per dag opsnuiven en stomen. En dan hopen dat ik er binnen een week vanaf ben!!

4. sofia1978

sofia1978 Niet meer actief

ik ben al verkouden sinds 18-11.Ik heb begin december een kuurtje gehad,die niks heeft gedaan.

Naar een week met een zeer pijnlijk gezicht heb ik nu een 2de kuurtje en heb ik Cinuforce neusspray,die mag je gewoon tijdens de zwangerschap en langdurig gebruiken.En ik moet zeggen heb net 2x gesprayt en ik heb bijna geen hoofdpijn meer en kan iets beter ademen.

Let wel het is homopatisch dus heeft het langer tijd nodig voor dat het werkt.Maar het werkt echt kosten van de neusspray €5.95.

Dit is niet verslaafend en er zit niks schadelijks in voor onze kindjes.

Suc6 allemaal met beter worden
    Groetjes Sofia

Deel Deze Pagina