ik ben me de hele dag toch al een partij ziek flink buikgriepvirus...het heerst op mn werk...alle clienten en personeel zitten momenteel in de lappenmand met dezelfde klachten...in een week tijd is heel het team al ziek geweest het komt er aan alle kanten tegelijk uit...ben nog nooit zo beroerd geweest ik kan echt helemaal niks binnen houden...slok water komt er ook weer meteen uit...ook eten! door de zwangerschap ben ik soms wat duizelig...maar nu ik niks binnen hou, is dat er niet beter op geworden wat zouden jullie doen? zou ik een glas water met een beetje ORS mogen pakken??? ( voor zo lang als het binnen blijft )
Wat vervelend zeg! Zou niet weten wat je in mag nemen eigenlijk. Zo proberen iets droogs te eten en iets van thee te drinken. Beterschap!
Heb even de bijsluiter voor je gepakt, tijdens de zwangerschap mag dit product zonder bezwaar volgens de gebruiksaanwijzing worden gebruikt. Heb er van de week ook last van gehad, het enige wat binnen bleef was beschuit en thee met suiker.
ors is juist goed, ik hoop alleen dat je het binnen houdt... beterschap, hopelijk ben je snel weer fit!
Nou, veel beterschap!! ORS mag gewoon, is zoutoplossing. staat ook in de bijsluiter. Ik heb het ook geprobeerd toen ik veel moest spugen door misselijkheid, maar daardoor ging ik alleen maar weer over mijn nek. Goed blijven drinken hoor!
thanks voor het opzoeken meiden had zelf namelijk de bijsluiter weggegooid en was te beroerd dit helemaal op te zoeken op internet heb dus vannacht een glas ORS binnen kunnen houden zit nu aan een crackertje en een kopje thee...voel me een klein beetje beter