weeen + ontsluiting

Discussie in 'De bevalling' gestart door Mei2009mama, 3 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Hey allemaal,

even een vraagje. Gisterenavond ben ik met weeen om de 5 minuten naar het ziekenhuis gegaan. Na een aantal uur zijn de weeen afgezakt. Ik was nogal gestresst door e.e.a. en ik denk dat ik het daarom onbewust tegen houd.

Nu werd er 2 cm ontsluiting geconstateerd. Ik weet dat sommige van ons hier weken mee rond lopen, maar vroeg me toch af of er dames waren die hetzelfde hebben gehad.

Liefs

2. siken

siken Actief lid

12 sep 2006
    179
    0
    0
    Antwerpen
    hoi,ik loop al 1 maand met 1 cm en bij mijn eerste liep ik ook bijna een maand met 1cm,vorige week naar ziekenhuis geweest omv weeen,die zeiden dat ik al 1,5cm heb en dat de weeen niet sterk genoeg zijn dus terug naar huis,bij mijn eerste kwam ik 's morgen met dezefde symptomen en ik was terug naar huis gestuurd met 2cm en een uur later om 15u kwam ik terug met 3cm en 21u54 is mijn dochter geboren,dus je weet maar nooit wanneer het aankomt....
    ik loop al bijna meer dan een maand met weeen en wil al bevallen,ben zo moe van mijn pijnen...
    succes

3. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    heb het zelfde gehad met 34.6 weken!
    Ben toen ook voor 2 nachten in het ziekenhuis beland voor jan joker!
    Nog steeds loop ik rond met weeen. En zoals siken ben ik ook moe van dit alles en wil ik graag bevallen. Maar onze hummeltje piekert er blijkbaar nog niet over.

Deel Deze Pagina