ow...ze zijn leuk...en hier nog niet echt te krijgen denk ik......kan niet wachten tot aug.....H&M kan er toch wel eentje wegleggen voor mij??? Ze staan jullie beiden! enne minni....je haar is ook leuker geworden sinds die ene foto nadat je van de kapper kwam! hihi
Hahhaa, moet ik er 1 voor je mee brengen Zit volgende week in willemstad!!! Maare, zelf heb ik ook een grote zwarte bril maar niet zo een als op die plaatjes. Ik heb een goedkope van de hema want ik ben een dure niet waardt!!! Ik laat m altijd vallen, laat hem ergens liggen etc. Mijn vriend daar en tegen heeft er 1 van prada en dat vond ik echt te ver gaan voor een bril!!! Doeii
ik vind ze supergaaf, alleen is het voor mij niet weg gelegd, ik heb nu een cocochanel imitatie en die is groot genoeg, heb hoge jukbeenderen dus met zo'n bril op kan ik dan niet meer lachen... 8)
sommigen van die megabrillen daar gaan je wangen tegen aan zitten met lachen. Deze ook wel iets, maar (nog) niet hinderlijk.
ik vind ze ook erg gaaf, maar mij staat dat dus niet. Gaaf Minni, staat je erg leuk! En jou ook Saraah!
Whahahaha Het aller mooiste van deze brillen vind ik de namen voor de mensen die ze dragen... Duikbril, insect noem maar op. GEWELDIG!! Ga zo door....maar, mij ook niet gezien hoor. Spuuglelijk, sorry maar smaken verschillen (gelukkig maar anders hadden we allemaal hetzelfde aan en op). Liefs Elmo