Megablaas, geen hoop meer...

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Bubbels84, 23 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en gecondoleerd met zijn verlies. Ik vind het zo erg voor jullie, ik weet niet goed wat te schrijven maar wil je heel veel sterkte wensen.

2. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en gecondoleerd! ❤

3. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Bubbels hoe gaat het nu? Denk aan je!

4. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Het gaat wel. Lichamelijk gisteren toch iets te weinig rustig aangedaan en dat krijg ik vandaag op mijn bordje. Dus komende dagen toch wat meer rust pakken. Al is dat best lastig met 2 dames

5. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Begrijp ik dat dat heel lastig is, zo knap dat je hier toch even laat weten hoe het met je gaat. Kun je ook veel steun vinden bij je partner? Ik weet verder even niet wat ik moet zeggen... het is gewoon een hele verdrietige situatie waar je in zit. Weet dat er hier veel meiden zijn die aan je denken en met je meeleven. Nogmaals veel sterkte!

6. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Gisteren kwam de vk op huisbezoek. Ik ben een paar keer al daar geweest ivm extra echo's bloedverlies en tussentijds het ziekenhuisgebeuren. Ze zei dat ze steeds iets aan me zag dat er iets niet goed zat maar ze kon niet achterhalen wat. Vanaf de 1e test heb ik mij niet echt blij kunnen voelen. Heel anders dan vorige keren. Ik heb steeds het gevoel gehad dat het te snel was en dat het niet goed zou zijn. Bij de termijn echo bleek voor het eerst dat er iets niet goed was en ik had gelijk de ernst door. Mijn man wilde toen nog in een goede afloop geloven. Na die week ziekenhuisbezoeken heb ik al langzaam afscheid genomen. Een kleine 2 weken voor zijn geboorte al. Afgelopen maandag bij de laatste echo viel definitief de woorden het komt nooit goed. Toen heb ik hem al laten gaan. Die dag was voor mij qua emotie ik het ergst. Gisteren voelde ik een soort van opluchting, dat mijn inmiddels niet zwangere lijf ook weer klopte met mijn hoofd die al afscheid had genomen.
    Het emotionele verwerken zal ongetwijfeld nog komen. Maar voor nu is mijn hoofd gelukkig redelijk helder. Eerst maar even de focus op het lichamelijke herstel en daarna kijken hoe we dit kleine ventje een plekje kunnen geven in onze herinnering (al heeft hij daar zelf al een plekje gevonden)

7. Babilu

Babilu Actief lid

29 mrt 2016
    171
    0
    16
    Jee wat maak je veel mee...dat gevoel van opluchting had ik ook heel erg, voelde me daar weleens schuldig over maar had bij elke slechte echo al afstand genomen. Dat zweten herken ik ook...duurde n weekje. Heel veel sterkte meis!!

8. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ik zag dat jij een goede uitslag hebt gekregen. Ik vind dar zo fijn voor je!! Geniet er van :)

9. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Hee meid, hoe is het nu bij jullie?

10. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Het gaat met ups and downs.
    Dag 3 waren de hormonen op een hoogtepunt die dag kon ik heel weinig hebben.
    Gisteren even eruit geweest. Voor mijn lijf net wat veel voor de afleiding erg prettig.
    Vandaag en morgen doe ik vrij weinig anders dan serie kijken en vanaf de dagen erna ga ik weer langzaam dingen oppakken.
    Maar makkelijk is anders...

11. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Rustig aan meid, als je meer tijd nodig hebt gewoon pakken... XX

12. Klavrtje4

Klavrtje4 Bekend lid

15 mrt 2016
    756
    1
    0
    Wat heb je dit proces prachtig beschreven, is iets waar eigenlijk geen woorden voor zijn! Het is verschrikkelijk. Ik vind het heel erg voor jullie en wens heel veel sterkte in het een plaats geven. Zoals je schrijft: uit liefde laten gaan. Dat is heel goed te merken in wat je hier over schrijft en hoe jullie hier mee zijn omgegaan.

13. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Dank je wel...
    Her gaat met kleine stapjes hier. Heb een verkoudheid met verhoging te pakken dus het herstel gaat langzaam.
    En mijn bekken doet zo n pijn! Komende dagen afspraken met fysiotherapie psych acupunctuur etc hopelijk geven die een zetje de goede richting op :)

14. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

He jasses dan ook je ook alles meteen mee dat langskomt he? En wat naar vj bekken! Hier hielp acupunctuur erg goed. Hopelijk knap je lichamelijk snel op en kun je gaan rouwen om je zoonzonder al die extra beslommeringen. Liefs!

15. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hoe is het nu met je? Hopelijk weer wat opgeknapt?
    Doe het rustig aan en geef jezelf de tijd om te verwerken.

16. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Dat opknapgedeelte wil nog niet zo
    Mijn hoofd op zich wel maar ik blijven bloeden en heeeeeel moe. Mijn bekken doet ook extreem pijn, hopelijk met een paar bezoekjes aan manueel wordt dat beter.
    Had gehoopt dat het lichamelijk herstel wat vlotter zou gaan!

17. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ bubbels - laat anders even je hb controleren. Omdat je veel bloed verliest kan best je hb aan de lage kant zijn. Kan eventueel ook gewoon bij de doktersassistente :)

Verder veel sterkte!

18. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Dank voor de tip gelijk laten doen en was netjes!

19. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Net alles gelezen met veel tranen. Wat een moedige beslissing. Wil je ook even heel veel sterkte wensen! Hopelijk hersteld je lichaam snel en kan je daarna alles goed een plaatsje geven.

20. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Dat is fijn om te horen. Dan ligt het in ieder geval daar niet aan.
    Zal een stukje rouw zijn, maar misschien ook de spanningen van afgelopen weken. Veel sterkte!

Deel Deze Pagina