Megablaas, geen hoop meer...

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Bubbels84, 23 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Bubbels wat verdrietig. Misschien iets niet voor nu maar mogelijk komen jullie in aanmerking voor pgd ( zwanger worden van een gezond embryo )
    Sterkte morgen

2. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Er zijn vooralsnog geen afwijkingen gevonden. 80 procent van deze gevallen is een foutje in aanleg. Wat bij een reguliere mk ook het geval is. Dus vooralsnog is dat niet iets wat speelt!

3. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Wat een moeilijke tijd maken jullie door zeg. Zware beslissing om te nemen, al is er eigenlijk geen andere optie. Bedenk dat jullie gedaan hebben wat jullie konden doen.
    Heel veel sterkte morgen en sterkte met het nemen van de beslissingen.

4. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Veel sterkte vandaag Bubbels.

5. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ik leef zo met jullie mee lieve bubbels:( vind het zo verschrikkelijk wat jullie door moeten maken:(
    Ik wil je heel veel sterkte wensen meis, heb er zo geen woorden voor..
    Dikke knuffel

6. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Vandaag hebben we een uitgebreid gesprek gehad met gynaecoloog. Gezien de omvang en groei van de blaas is de prognose slecht. Wij kiezen bewust voor geen verdere behandeling omdat het toekomstperspectief van die kindjes (zeer) beperkt is, als ze al overleven.
    Maandag staat een laatste echo gepland om daarna een definitief besluit te nemen. Voor nu komt het voor ons neer op beëindiging. Dit staat wel alvast gepland voor volgende week, via een natuurlijke bevalling. Nadien zal het kindje worden onderzocht.

Nog kort zwanger en dan volgt waarschijnlijk het afscheid, het is zo onwerkelijk maar wel harde waarheid. Liefde is ook loslaten (zoals vlinder zei) houden we ons maar aan vast...

7. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Als de prognose zo slecht is en het toekomstperspectief dusdanig beperkt is (voor zover er al kans op overleving is) dan lijkt me dit de beste beslissing, ook in het belang van het kindje zelf. Loslaten is inderdaad ook liefde, al is de keuze er niet minder zwaar om.
    Soms kost de grootste vorm van liefde de meeste tranen.
    Dikke knuffel.

8. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Zo verdrietig :( je kiest ervoor om hem verder lijden te besparen, wetende dat voor jullie het lijden zal duren. Dat is zo moeilijk! Heel veel licht en liefde gewenst voor jullie allemaal.

Wat ik de laatste week deed was veel tegen mijn buik praten en aaien. Haar uitgelegd waarom dit echt het beste was en dat het me vreselijk speet. We hebben een piepklein kistje gekocht. Verder alles dubbel, zoals een knuffeltje, een mutsje, mijn zus maakte 2 kettingen (met een swarovski druppel en een vlinder). We hebben haar 2 dagen thuis gehad en heb haar knuffel, ketting en mutsje bij haar gelegd en de mijne bij mij gehouden. Kort voor de begrafenis heb ik alles omgeruild, zodat we iets van elkaar bij ons hadden.

Maak foto's van je buik en ook straks bij de geboorte (als je wil, je hoeft ze niet terug te kijken maar weten dat je ze hebt kan troostend zijn). Voetafdrukjes maken ze als het goed is ih zkh.

9. Soulfood

Soulfood Niet meer actief

Mooi gezegd. Lieve Bubbels, hoewel ik dit van dichtbij natuurlijk meemaak en er al heel veel tranen om gelaten heb lees ik ook hier met je mee omdat ik door wat je hier opschrijft misschien nog beter kan steunen. Ik kan in niks uitdrukken hoeveel pijn dit me voor je doet en hoop uit de grond van mijn hart dat jullie het een plekje kunnen geven. Ik ben er in elk geval voor je en geef je ook vanuit hier allemaal extra knuffels.

Je hoeft het
    aan mij niet
    uit te leggen
    dat je nu even
    niet lacht

Ik geef je graag
    heel veel knuffels
    in de hoop
    dat het de pijn
    iets verzacht

Je-weet-wel-wie

10. Babilu

Babilu Actief lid

29 mrt 2016
    171
    0
    16
    Deze beslissing maak je vanuit liefde voor je kindje....hem behoeden voor pijn en verdriet is ook echt liefde!!! Blijf goed je gevoel volgen, ook in het ziekenhuis. Er worden je een heleboel opties gegeven rond het kindje,maak hierin echt je eigen keuzes en doe alleen wat jij goed vindt voelen. Niks is verplicht of vreemd!

11. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik kan jullie niets anders dan kracht en sterkte toewensen. Wat een verdriet. Een verschrikkelijke keuze, wanneer er eigenlijk niets te kiezen valt.
    Sterker dan de dood is de liefde en herinnering, en die blijft. Hou je hieraan vast.
    Heel veel liefs

12. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Heb tot nu toe altijd stil meegelezen maar wil nu toch even reageren. Wat een verdrietige uitkomst. Vind het zo erg voor jullie. Wens je alle sterkte en kracht in de tijd die komen gaat. Je komt erg moedig en liefdevol over!

13. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Vandaag heb ik nog een echo gehad bij de vk. Ik heb het hartje opgenomen. Ik weer niet of ik deze later zal afluisteren maar dit was in ieder geval de laatste mogelijkheid om het op te nemen.
    Het blaasje was dit keer iets minder hard gegroeid in lengte maar in omvang wad de groei denk ik wel zoals het steeds is geweest. Maar er was dus opnieuw weer groei.
    Heel stiekem hoop elke keer te zien dat het weg is. Maar dat gebeurd niet. Maandag moeten we op de laatste echo een besluit op nemen en dan daarin berusten. Laat 2016 maar snel voorbij zijn...

14. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Heel veel sterkte gewenst!

15. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Wat een roteinde van 2016 en rotbegin van 2017 :( mooi dat je het hartje hebt opgenomen. Ik denk aan jullie...

16. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Mooi dat je het hartje hebt opgenomen. Wie weet is het straks toch fijn om te luisteren.
    Voor nu een dikke knuffel, en je weet me te vinden.
    Liefs

17. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.107
    113
    Heel veel sterkte! Dikke knuffel

18. Butterfly2388

Butterfly2388 Actief lid

4 mrt 2014
    346
    0
    16
    Rijswijk zh
    Ook elke keer stil meegelezen maar ik wil jullie toch heel veel sterkte wensen. Een hele moeilijke beslissing maar op basis van liefde hebben jullie die genomen.

Nogmaals heelveel sterkte!

19. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Dank jullie wel allemaal voor de lieve woorden. Soms kom ik op dit topic en dan denk ik damn wat oneerlijk voor die dame om dan gelijk te beseffen dat ik dat ben. Het is en blijft soms zo onwerkelijk.
    Inmiddels wel in contact gekomen met andere dames die een verlies nu doormaken of soort gelijks hebben meegemaakt. Dat vind ik wel heel prettig want je kan je er eigenlijk pas een voorstellen van maken als je er aan staat
    Iedereen een heel mooie jaarwisseling vanavond. Laat de mijne maar snel voorbij zijn. 2016 was getekend door veel opnames van onze jongste en dit kleine kereltje bracht juist nog een positive draai aan het jaar. Maar ook dat loopt anders. Ondanks een enorm moeilijk begin van 2017 hoop ik toch dat later het jaar ons meer gaat brengen. Minder opnames voor de jongste en heel misschien, als wel het ooit nog aandurven, toch nog weer een nieuw lichtpuntje.

20. Babilu

Babilu Actief lid

29 mrt 2016
    171
    0
    16
    Dat hoop ik ook voor jou bubbels!!!!

Deel Deze Pagina