"Mijn hart huilt en al droeg ik het maar even, niks zo gewenst als dit klein broos leven". Om 14.15 is ons zoontje geboren. Zijn lijfje is zichtbaar aangedaan. Dit was het enige en juiste wat wij voor hem konden doen.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. En gecondoleerd wat had ik dat laatste zo niét willen hoeven schrijven...
Kippenvel bij het lezen van je laatste berichtje Bubbels. Gefeliciteerd met jullie zoontje maar tevens gecondoleerd. Echt super verdrietig. Veel sterkte!
Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Ondanks hij niet hier is, ben je wel mama geworden! Veel sterkte met dit grote verlies!
Wat enorm veel liefde spreekt uit jullie woorden en daden, en wat enorm veel verdriet. Heel veel sterkte.
Ik word er een beetje emotioneel van (waar niet van deze dagen) hoeveel dames er mee leven. Ongelooflijk zeg! We zijn weer thuis en ik ga gelijk proberen te slapen. Die pilletjes maakte me heel erg aan het rillen en dat put je lijf best uit, buiten het emotionele wat mee speelt natuurlijk. Ben heel benieuwd hoe mijn lijf het de komende dagen gaat doet. Hoop in ieder geval dat er geen restweefsel is achtergebleven. Ze twijfelde op de echo maar verloor daarna nog flink stolsel dus gingen ze er vanuit dat dat het was. Ik hoop het!
Heel veel sterkte en een hopelijk pijnloze nachtrust. Een hele dikke virale knuffel en toch moedig van je om je verhaal te delen. Een dappere beslissing, heel veel sterkte!!