We willen naar de kinderboerderij maar we weten niet zo goed waar op internet zag ik deze 2 het dichts in de buurt zijn maar nu vroegen we ons af is het ook wat? Of is het zonde om daar 3 kwartier naar toe te rijden? Hebben jullie nog tips voor een kind van 2 jaar van 6,5 maand en van bijna 10 maanden? Alvast bedankt Liefs Fleur1
Ik weet niet of het een leuke kinderboerderij is, woon namelijk niet in de buurt. Maar de kinderboerderij is hier wel leuk hoor! Wat leuk dat je daar heen wil en dat je nichtje er nu ook lekker bij hoort. Zal ze vast ook wel fijn vinden om er even tussen uit te zijn.
We gaan gewoon door met ons leventje en ze past er precies goed tussen er is 0,0 % van jaloersie van Daan of Roos. De "logeerpartij"is in ieder geval al wel verlengt tot mei me schoonzus is opgenomen en moet daar blijven tot ze weer in staat is eerst voor zichzelf te zorgen. het is nu wel in handen van jeugdzorg gekomen ze mag hier wel gewoon blijven maar ander werd het allemaal heel moeilijk met verzekeringen enzo dingen die nu komen kijken waar ik nooit aan had gedacht
ik vind het echt super van je dat je haar in huis hebt genomen................echt petje af. Ja ik kan me voorstellen dat je daar niet aan denkt.
de kinderboerderij in Hellevoetsluis, dat is wel jeugdsentiment voor mij hoor! Ik heb daar als kind hele dagen doorgebracht. Of het nog steeds leuk is, geen idee. 16 jaar geleden in ieder geval wel! Vanuit de kinderboerderij in Oostvoorne is het wel sneller naar bijvoorbeeld het strand.