Hallo allemaal Wat vinden jullie een leuke meisjesnaam bij Liz (jongensnaam hebben we al) Achternaam begint met R
Ik heb voor Noor gekozen, omdat het net als Liz uit één lettergreep bestaat. Isa past ook mooi bij Liz maar dan spreek je al snel een beetje uit: Lizzeniesa... (Liz en Isa)
Ik vind Noor de mooiste naam maar niet in combinatie met een achternaam die begint met een - R- . Lijkt me lastig uit te spreken. Heb daarom gekozen voor Mette. Andere opties: Mirre Nore Nora Ise
Jade vind ik heel erg mooi bij Liz. Liz vind ik niet echt een Nederlandse naam en Jade ook niet dus super mooie combi
Ik kan ook niet kiezen voor 1 naam. Ik vind zelf Jade en Isa erg leuk bij Liz. Mette vind ik ook een leuke naam, maar niet zo lekker uitspreken in combi met Liz.
In combinatie met Liz vind ik Benthe het leukst klinken, maar eigenlijk hou ik helemaal niet van die naam Als ik puur kijk naar de mooiste naam an sich, dan ga ik voor Jade, Fleur en Noor.
Ik vind Benthe de mooiste naam (zo heet onze dochter ) Maar bij Liz vind ik een korte naam denk ik leuker staan, heb gekozen voor Noor.