het is zo sneu als je dochter altijd haar naam moet spellen, tenzij je gewoon een simpele achternaam hebt dan valt het mee. Dat is mijn mening) ik zou gaan voor megan
Dan zou je de 'i' uitspraak krijgen of de 'ie' . Zoals bij fear of read - ae is wat ouderwetser, maar spreek je dus uit als ee - net zoals wij gekozen hebben voor Fae - uitspraak 'fee'
Megan! Zou 't ook gewoon zeggen zoals je het schrijft "meegan" Qua spelling idd zoals nog sommige zeggen, constant moeten spellen is irritant (ook hier ervaring) En als je dat om de haverklap moet doen (zowel je achter- als je voornaam) lijkt me dat best vervelend te zijn!
Ik vind het een te Engelse naam voor een Nederlandse kindje maar goed dat is mijn mening Ik zou dan zelf voor Megan kiezen.
Wij hebben bewust gekozen voor een naam die zowel in het nederlands als in het engels uit te spreken is (voor de engelstalige in de omgeving) En je kan het op zoveel verschillende manieren schrijven..... En Megan wordt hier in de omgeving uitgesproken als meggun..... En Meghan vind ik helemaal niks..... Waarom vinden wij zo''n naam toch leuk..... Begin elke keer weer te twijfelen En de achternaam wat de kleine krijgt moet vaak gespeld worden omdat mensen niet goed kunnen luisteren en er dus hele creacties van maken.....