Bij onze knul wisten we het meteen .... Tim was voor ons de juiste naam om verschillende redenen. Maar nu we een meisje krijgen weten we het echt niet ... dus om inspiratie op te doen dit berichtje. Help ons aan een naam ??
Wil je eigenlijk iets wat bij Tim past of mag het ook iets heel anders zijn? Deze namen vind ik leuk voor een meisje: Noor Veerle Myrthe Vera Evi Jinte (Yinthe)
sydney, brooklynn, britney, kiley en alyssa vind ik hele mooie namen, maar de naam die wij kiezen als het een meisje is zeg ik niet want die komt zeer weinig voor
Kensi, Chenna, Vayen, KiKi, Sterre, Naomi, Shannon, Neva, Nienke, Joyce, Talia, Indy. Anders even op de site van de SVB kijken, hier vind je alle namen die in 2011 aan kindjes zijn gegeven! Staat allicht wat tussen want het is een ellelange lijst! Suc6 met zoeken, wij hadden het met een jongensnaam en zijn er nu enigsinds wel uit!
Ik vind deze namen mooi: Kirsten, Annechien, Hannah, Minke, Menke, Annemiek(e), Joanne, Mieke of Femke.
Oh herkenbaar ( al weten wij het geslacht dan niet ) Jongensnaam wisten we zo . Linde Myrthe Mila Benthe Lieve Succes , weet niet hoe lang je nog te gaan hebt....
Kim (maar das niks met tim) Reen (Irena) Oda Nenna Zijn favoriet, maar denk niet dat vriendlief ze ziet zitten, dus ik kan ze wel melden hier. Wat het echt wordt hou ik nog even voor mezelf - mocht het een meisje worden.
Ik vind nog steeds Sara(h) de mooiste meisjesnaam die er is, maar vanwege te populair zou ik die niet gegeven hebben. Mila vind ik ook erg mooi, maar mijn man wilde per se geen naam die met een M begon (we kennen al zoveel vrouwen met een M, onder wie ikzelf). Wij hadden zelf uiteindelijk als laatste twee optie Vivian en Daantje over, maar we zijn er nooit helemaal uitgekomen. Gelukkig kregen we een jongen