Eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door just4love, 19 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. just4love

just4love Actief lid

13 sep 2006
    123
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Dag 15-16-17 en 18 van mij cyclus heb ik onwijze pijn in mijn buik gehad. Met kruik in mijn bedje gelegen. Errug vervelend.
    Kan het zijn dat ik mijn eisprong heb gehad deze dagen?

Groetjes!!

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dat zou heel goed kunnen, er zijn meer meiden die er zo'n last van hebben. Of het ook zoveel dagen achter elkaar is weet ik eigenlijk niet...

3. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ja dat zou heel goed kunnen
    maar je houd wel lang pijn aan dan!

4. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Het zou kunnen. Ik heb zelf ook wel dat ik langer buikpijn heb dan dat het eigenlijk zou moeten zijn (als ik afga op de informatie die ik via internet gevonden heb). Kan ook wel een paar dagen duren, een constant zeurderig pijngevoel dat met vlagen wat erger wordt, tot echte krampscheuten.

Ik hoop echt voor jou dat het niet elke maand zo erg gaat zijn. Sterkte meid en een dikke knuf,

Elisje

5. jeanney3

jeanney3 Niet meer actief

Ja dat denk ik wel, want ik voel het ook altijd rond het tijd dat ik mijn eisprong gaat krijgen!

6. kelly26

kelly26 Actief lid

28 jul 2006
    166
    0
    0
    gelderland
    he hallo,

ik heb dat ook een dag of drie van te voren en volgens mij is dat van je ei dus klussen maar!

kus

7. just4love

just4love Actief lid

13 sep 2006
    123
    0
    0
    Ja, ik heb er veel last van als het mijn ei is.
    Ik ben ook bekend met endometriose dus dat verklaart het wel misschien.
    Nu is het echter zo dat ik heel mijn leven nog geen normale cyclus heb gehad, omdat ik al heel vroeg aan de pil was ivm endo.

Ik vraag me alleenaf of het mijn eisprong is of dat hij er dan aan zit te komen als ik die pijn ervaar.

Liefs

Deel Deze Pagina