Goedemorgen Janne... Hoe voel je je vandaag meiske? Hoe is het vandaag met de sympt? Ik denk aan je meiske...
Hoi Janne, Ik spreek je niet vaak meer maar wilde even laten weten dat ik aan je denk hoor meis! Ik hoop dat je meer steun hebt aan lotgenoten. Dikke knuffel en kus van moontje.
@ Hoi ninentje: de misselijkheid was vanochtend weer heftig. Maar dat had ik bij de 1e ook terwijl ons kindje toen al 3 weken dood was. En jawel ik heb daarnet weer 2 uur liggen pitten. Mijn borsten voel ik ook nog. Ik vind het wel lief dat je elke dag ernaar vraagt. Echt superlief. @ He Moontje Ik weet het hoor dat je aan me denkt. Ik denk ook aan jou hoor. Deze duffe gaat eens onder een koude ( nou ja) douche staan om wakker te worden.
Ik leef gewoon erg met je mee en hoop zo erg op een goede afloop... Ik snap niet waar die misselijkheid dan weg komt...je zegt t zelf al dat je dat bij je eerste miskraam ook bleef houden...maar het is normaal toch zo dat de klachten juist afnemen? Echt hardstikke raar!! Hier ook weer iets raars... Ik ben vandaag voor t eerst weer ongie vrij maar heb nog wel dezelfde pijn/kramp onderin als voor mijn ongie en mijn borsten doen ook nog steeds zeer...nu net trekt de kramp door naar mijn benen en voel ook duidelijke steken onderin... Ik kreeg toch netjes op de behorende dag mijn ongie en was niks anders dan de keer daarvoor... Ik ben alleen niet meer misselijk... Vind dit ook wel een beetje raar hoor... Maar dat bij jou de klachten aanhouden en zelfs verergeren is toch wel erg vreemd!! Misschien toch wel een goed teken...Nou jah afwachten maar lieffie...en idd snap ik ook dat je niet al te erg wilt hechten...over een week weet je meer meiske... Tot die tijd kom ik je lek dag vragen hoe het is... Hoe is het met het bloeden nu....welke kleur bijvoorbeeld en hoeveel?
Ben jij altijd misselijk dan? Ik ben altijd misselijk na mijn ei tot NOD. Ja graag, dat je elke dag komt vragen, dan gaat de tijd iig sneller. En vanochtend was het bruin, maar wel veel ( ja wat is veel, niet maar 1 druppel) met wat bruinere sliertjes erdoor. Dus wachten, wachten en nog eens wachten.
Janne ik blijf ook voor je hopen hoor, dit moet gewoon een keer goed gaan. Ik zal vanavond weer ff een kaarsje voor je aansteken.
ik was de laatste 4 dagen voor mijn NOD steeds misselijk...daarvoor nooit echt gehad. pfffffft balen dat je nog steeds wel bloed, ook al is t bruin...Als dat nou gewoon ophoudt en je sympt blijven dan zou je ietwat geruster kunnen zijn. Hoe is je mannetje eronder?
Lieve Janne, Ik ben net nieuw op dit forum en heb met kippevel de berichtjes van afgelopen week op dit topic gelezen. Ik weet een heel klein beetje hoe je je voelt, heb zelf 2 mk gehad. Maar dit is wel raar he, zo kun je er zo weinig mee.... tussen hoop en wanhoop zeg maar. Maar toch, dat je symptomen er nog steeds zijn (en je temp???) vind ik ook wel weer een goed teken, net als het feit dat er gewoon bij de groei van je zwangerschap op de echo iets te zien was. Ik ga hard voor je duimen dat jullie "miracle" echt een miracle is, en dan weet je zeker dat het een vechtertje wordt die echt bij jullie wil horen. Ik hoop dat je het allemaal een plekje kunt geven en ook deze dag is weer bijna om, dan nog maar 5 dagen. Veel Liefs, Daan
Ik zit weer met tranen jullie berichtjes te lezen! Jullie zijn zo lief! Mijn manneke zegt 50-50. Maar hij zegt ook: stel dat de echo volgende week goed is( terwijl ik zeg dat dat niet zo is), dan kan het nog fout gaan. Laten we nu eerst volgende week maar eens afwachten. Nemo, als alle kaarsjes die branden helpen, zou ik heel Gouda leegkopen. Dan rijd ik er nu heen Maar zo simpel is het niet Maar ik vind het wel lief dat je een kaarsje brand. Ik weet dat je ( en ik ook) daar veel kracht uit put. Daan, helaas blijven de symptomen altijd 2 weken nog en de temp blijft ook altijd hoog. Bij de 1e mk ging alles leuk door en was ons kindje al 3 weken dood. Na de curettage heb ik nog heel lang alle symptomen gehad en ook een hoge temp. Dus dat geeft me helaas ook geen vertrouwen. Nog 5,5 dagen. Pfoeh. Jullie slepen me er wel doorheen. ( knuf voor jullie) liefs Janne
Goedemorgen Janne Hoe is het deze morgen met de evt sympt? Is het bloeden al minder? Heb je een beetje kunnen slapen? Ik was vanmorgen voor t eerst niet misselijk meer en ik gelof dat mijn tetters ook weer normaal gaan doen, denk toch naweeen van de menstruatie. Ben vanmorgen bloed wezen prikken ivm met het vele slapen en de kouwerlijkheid waar ik al tijden last van heb, over een week mag ik bellen voor de uitslag...ben benieuwd. Dikke kus meis!
Hoi Ninetje, Vanochtend een klein beetje misselijk. Mijn temp was weer naar 37,06 gegaan ( gister 37,0). Niet echt een hele sprong, maar iig niet lager. Mijn borsten doen elek dag iets minder zeer. Vanochtend was het doorzichtig, dus ik hoop dat het geen stilte voor de storm is. ( nou krijg ik toch weer hoop, domdomdom) Ik heb echt waardeloos geslapen. Echt een verschrikkelijke droom. Over 2 mensen in mijn omgeving die zwanger zijn. De 1e ging trouwen in een koets ( maar was in mijn droom niet zwanger). De 2e was gaan kijken naar die bruid. Ik was er ook met mijn platte buik en begon in een keer veel te vloeien. Er was een gyn op straat en die zij U heeft een baby van 10 weken, terwijl ik al 16 weken was. Ik werd er gewoon huilend wakker van. Kan je naagan dat je er onbewust ( nou ja onbewust) er toch meer mee bezig ben dan dat jezelf toe wilt geven. Dus nee echt lekker heb ik niet geslapen. Dus Mina gaat vanmiddag maar weer plat. Jij loopt ook lekker zie ik. Kan het niet iets van bloedarmoede zijn? Wanneer heb je de uitslag? Echt pas volgende week donderdag? Dat duurt nog lang. ( pffff) Ik moet zeggen dat ik nu ook de kachel heb aangezet. Erg he 24 graden in huis en ik zet de kachel aan. Misschien omdat we warme temperaturen gewend zijn?
Hoi lieverd...bah wat een vreselijk nare droom! Natuurlijk ben je er mee bezig...het vervelende van zon droom is dat je er de helke dag stuk van bent... Hoelang heeft het bloeden geduurd en was het rood of toch meer bruinig? Dat je temp stijgt is goed toch...en jah in verloop van tijd gaat de pijn in je borsten toch gewoon afnemen? Dat is toch niet iets abnormaals... Wat mij betrefd zal er best iets van bloedarmoede uitkomen, ik ben er niet bang voor, hoop juist dat men iets vind want dan weet ik waar die slaapveel aanvallen vandaan komen. Ik kan gerust om 23 uur naar bed gaan en mijn wekker om 9 uur zetten, die ik dan uit druk en vervolgens pas zomaar om 14 uur weer eens wakker wordt en dan nog kei moe ben... T zal met een pilletje wel op te lossen zijn, hoop ik.
Jeetje jij slaapt dan echt veel! Ik slechts 10-11 uur op een dag. Vanochtend was het echt doorzichtig. Geen kleurtje of iets. Raar hoor. Maar als de pijn nu al afneemt in mijn borsten is dat toch veel te vroeg? Ik wou dat ik in een winetrslaap kon zakken en dan pas dinsdagochtend wakker werd. Wie kan mij die dreun op mijn harses verkopen?
Hoi Janne, wat een nare droom zeg. en precies van Ninetje zegt, daar kan je dan echt de hele dag nog van je stuk van zijn. ennuh....wachten moest verboden worden he...maar je een dreun verkopen gaat me toch iets te ver...hehe. succes meissie. Liefs, Daan