megavette streep en bloeden begint

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Aug 1, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

:) :)
    Oke zijn er anderen die graag willen? ;) :)

Het zou in dit geval wel handig zijn.

Nou morgen werken. In het weekend is het ventje thuis.
    Maandag werken en dan is het "al" dinsdag.

Ach, ik zal er toch doorheen moeten.
    Wat denken jullie dat pos denken ook goed is voor de beeb?
    Zou hij dat nu al voelen?

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Positief denken is ALTIJD goed meis en als je beep de kans zou hebben had hij/zij je allang laten weten dat t goed zat lieverd...

maar hoelang had je nou gebloed en was het bruin of helder rood??

3. Niet meer actief

Vandaag nog niets en was de afscheiding tot nu toe helder. Ik weet niet wat de rest van de dag brengt natuurlijk.

4. Diana

Diana Bekend lid

Jun 27, 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hi Janne,

vreselijk zo'n angstdroom, harstikke vermoeiend en je bent al zo moe.
    Let goed op jezelf

liefs

5. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Lieverd...ik bedoel in totaal...hoeveel dagen was er bloed en was dit rood of bruin?

6. Niet meer actief

dinsdag 1-8 pos test en bruin met stolseltjes
    woensdag 2x veel bruin met stolsels
    donderdag t/m zondag bruin ( maar wel minder)
    maandag rood met stolsel
    dinsdag en woensdag veel bruin

En vandaag nog niets, ja gewoon een heel klein beetje doorzichtig vanochtend.

7. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    bruin bloed is niks erg zegt men...toch?

En dat rood met stolsels was toch voordat je naar de gyna was geweest en hij/zij toch het vruchtzakje nog zag?

Ik denk alleen maar van harte met je mee meis....hoop zo dat t goed komt!

Ik gaat ff mijn oggjes dicht doen hier...tot vanmiddag!

Zoen meis!

8. Niet meer actief

Ja ze zeggen dat bruin bloed niet erg is, maar dat had ik bij alle andere mk-en ook. Dus dat zegt mij echt niets.

Het rode bloed had ik maandag en dinsdag waren we bij de gyn.

Ik weet dat je meedenkt Ninetje.
    Trusten.

9. lot

lot Actief lid

Feb 21, 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Hoe is het nou?

10. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Janne....das toch een goed teken hoop ik!

Hoe ben je je dag vandaag doorgekomen meis?

Ik dus met slapen,hahaha

was er pas om 4 uur weer eens uit, heerlijk...

Vanaaf komt er vast een leuke film en ik ga ff buurten bij me buuffie.

Dikke zoen!

11. Niet meer actief

Hoi Lot,

Hoe is het met jou?

Ninetje, ik ben de dag door gekomen, door op het forum te lezen en met mijn vriendin te msn-en. ( erg he)

En vanmiddag weer heerlijk geslapen.
    Lekker he.

12. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Goedemorgen Janne,

Hoe is het vandaag meis?

Hoe is het met de sympt?
    Nog steeds mooi helder hoop ik!

Toen ik de miskraam had gehad en er geen hcg meer in mijn bloed werd aangetroffen zei de gyna dat het bloeden dan snel zou stoppen...

Nu dacht ik als jij nou niet meer bloedt dan moet het hcg bij jou toch ook weg zijn...

Ik weet niet hoe dat was bij je andere mk maar omdat ik te horen kreeg dat het bloeden zou stoppen als het hcg hormoon weg was, kan een test misschien wat duidelijkheid geven?

Heb je een beetje beter geslapen meis?

13. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Ninetje, hcg kan nog lang in je lichaam zitten na een MK (wel 8 weken), alleen een bloedtest kan uitsluitsel geven.(is mij verteld door gyn en vk)

Wat een onzekerheid nog steeds Janne, eerst het grote verdriet dat je dacht dat het weer een MK werd en daarna weer de hoop dat het misschien toch nog goed zit, maar ook weer de angst dat het een MK is. Pfff ik kan me voorstellen dat je er helemaal gek van word, ik hoop zo voor je dat het allemaal goed is. Ik wil je niet al te veel hoop geven, maar een kennis van me had tijdens haar zwangerschap bloedingen, ook rood met stolsels en dan weer bruin bloed. De oorzaak hebben ze nooit gevonden, maar ze heeft wel een gezond kindje op de wereld gezet. Het kan dus nog beide kanten op, en dat zal ook wel heel veel onzekerheid geven. Wist je maar waar je aan toe was, dat het allemaal zo lang ook moet duren.....Ga van het weekend maar allemaal leuke dingen doen, ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat en het dan snel dinsdag is. Ik denk aan je hoor!

14. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    @zorra

Oke zorra...bij mij was het idd een bloedtest die uitsluitsel gaf...de dag ervoor had de ha nog een positieve test gedaan en de bloedtest de dag erna gaf niks meer aan. Ook de echo gaf al alles *schoon* aan.
    Maar ik was dan ook al ruim 21 dagen bruine drap aan het vloeien, had nooit niet gedacht dat t een evt mk was want ik was er niet mee bezig, slikte de pil, had wel een test gedaan omdat het zomaar ineens uitbleef, etos test maar was negatief...

Achteraf had ik het kunnen raden omdat mijn tetters zo vreselijk zeer deden...dacht nog dat ik een verkeerde behaa droeg..

Janne lieverdje...nog even en dan weet je meer, ik hoop zo dat je goed nieuws krijgt meis...

Hoe is het met de sympts vandaag??

15. Niet meer actief

Hai meiden,

Vannacht uit bed omdat het onweerde dus alle stekkers eruit gehaald ( anders slaat de bliksem er hier in) en ik was misselijk!

Vanochtend viel het wel mee ( nou ja, behalve die ene keer dat ik boven de gootsteen stond te kokken, sorry).
    Mijn borsten voel ik ook nog wel. Temp was gewoon 37,03.

En vanochtend doorzichtige afscheiding met ietsiepietsie kleur. Maar mannetje zag het niet eens. Ik heb een geoefend oog he. :)

Dus de hoop gaat steeds meer de overhand krijgen. Ik vind dat wel heel eng, want dan komt de klap dinsdag des te harder aan als het toch fout blijkt te zijn.
    Maar ja wat doe je eraan?

Helaas heb ik altijd heel erg lang HCG in mijn lijf. Ook als het bloeden al gestopt is. Dus dat is voor mij geen goede graadmeter, helaas.

Ik ga van het weekend maar gewoon bankhangen en heel rustig doen. Dan kan ik mezelf iig niets verwijten achteraf.

Vannacht weer beroerd geslapen, weer gedroomd. Al zijn het nu eens leuke dromen over baby's, nee het zijn alleen maar bloederige dromen. Enge dromen. Je mag geen stress, maar dat krijg ik van die dromen wel.

Nu ga ik dus mijn uurtjes maar weer even inhalen.

Trusten. ( ga je ook nog Ninetje? ;) Trusten dan alvast)

16. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Hoihoi!

Dat het bloeden is gestopt is in elk geval wat...toch?

Misselijk tot kokken toe lijkt me ook wel goed...mits je dat zo ook de andere keren had..

Gelukkig is het weekend meis en is je menneke thuis bij je om je evt wat afleiding te bezorgen...

Lekker bankhangen en een leuke film huren!

Bah die dromen zijn owh zo naar, niet zo gek ook dat je over bloed droomt want juist door het bloeden krijg jij angsten!

In je droom *verwerk* je dat op de een of andere manier dus probeer er niet te veel waarde aan te hechten meis..Hoe moeilijk ook!

Ik ga niet tukken...het huishouden wacht op me en ik heb nu ffkes pauze...

Mocht ik morgen en zondag niet veel reageren komt dat omdat de router hier stuk is en menneke lief en dochter lief ook graag op puntnl willen ( zo noemt mijn meiske internet ) en we hebben nu dus maar 1 pc die op puntnl werkt.

Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen meis...

17. Niet meer actief

Dank je schat!

Ik heb weer 2 uur liggen pitten.

En ik ben idd ook alleen maar blij met die symptomen, hoewel ik die vorige keer ook nog had, terwijl mijn beeb allang dood was.

Bijna weer een dag om!

( jammer hoor dat je er het weekend niet bent, maar ik snap dat je dan ook niet heel de tijd achter de pc kan. En ik trouwens ook niet, want dat is ook niet gezellig voor mijn mannetje)

18. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Och JAnne, wat blijft die spanning toch he! Nog 4 daagjes en dan weet je meer.....GA dit weekend niet alleen op de bnak hangen want dan gaat de dag wel heel erg langzaam hoor!

19. Niet meer actief

Ja maar ik wil me zo min mogelijk vermoeien. En vroeger zeiden ze plat liggen bij een dreigende mk.

Nu weet ik dat ze dat nu niet meer zeggen, maar voor mijn eigen gemoedsrust doe ik het toch maar. En 's middags ben ik gewoon kapot, dus dan heb ik mijn tukkie nodig.

Dus ja veel zal er toch niet uitkomen.

20. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    lieverd, ik probeer morgen wel aanwezig te zijn!

Af en toe ben ik er natuurlijk ook wel meiske, het is wel mijn pc hahaha

In de tussentijd denk ik aan je!

En brand een kaarsje voor je!!

Share This Page