Jah Janne... we moesten toch ffkes een nieuwe router halen he... Dus ook al regende het heb ik nog even snel wat kaarsjes gehaald. 3..voor elke dag 1. Hoe laat moet je dinsdag?
Dan denk vanaf die tijd extra aan je meiske!! Ga je nog een leuke film kijken met je menneke? Hoe is hij er ondertussen onder?
Lieve Janne, Ik ben de laatste tijd niet veel op het forum geweest omdat ik zo ontzettend moe was, dus ik lees je verhaal nu pas. Wat een ellende meid... Ik gun je een voorspoedige zwangerschap en een lief kindje zo ontzettend, en ik weet helaas maar al te goed hoe het er in hakt om keer op keer teleurgesteld te worden. Heel veel sterkte de komende dagen, en hopelijk weet je dinsdag snel waar je aan toe bent! Dikke knuf, Wendy
Wendy, ik heb altijd gezegd dat ik jou ook als voorbeeld had en dat ik gewoon deed wat jij doet. Maar ik geloof er niet meer in. Ben wel blij te lezen dat het met jou wel goed gaat. Ik lees ook regelmatig je site. Erg leuk, maar je gevoel is zo herkenbaar. Ik zal vaak nog even spieken.
De stand van vandaag: borsten minder pijnlijk heel licht misselijk mijn temp drastisch gedaald van 37,03 naar 36,85 Voor mij is het echt over en uit. Dat kind mag er dan nu ook echt wel uitkomen. Weten we tenminste waar we aan toe zijn en kunnen we een vakantie boeken! Dat ge..... om kinderen te krijgen. Ik heb het er helemaal mee gehad!
Je hebt nu de hoop opgegeven he meid, shit. Je bent vast expert inmiddels in herkennen van je kindjes, maar die heb je nog niet gezien ? (sorry hoor) Weet verder niet wat ik moet zeggen . Heel veel sterkte meid voor jou en je vriend.
Lieve Janna, heel veel sterkte....wat een verschrikkelijk moeilijke tijd is dit voor jou zeg... Ik denk aan je...
Lieve Janne... Ik weet ffkes niet wat ik moet zeggen met deze daling van je temp meis... Dat was nog iets waar je je aan vast kon houden meiske... Ik leef zo met je mee... Ik snap zo goed dat je het beu bent meiske...maar geef de moed niet op! Kijk idd naar wennypenny, bij haar is het ook goed gekomen! Gaat de gyna evt dinsdag wel onderzoeken doen om er zo achter te komen of en wat er evt mis is? Heel veel lieve knuffels!
Lieve Janne, Ik heb echt heel erg met je te doen meis! Ik hoop dat je binnenkort wat meer weet..... Een hele dikke knuffel van An
Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat er snel duidelijkheid is en helemaal een gezonde zwangerschap. Liefs
lieve janne, wat een verschrikkelijk verhaal zeg. als je dan leest waar over ik zit te zeuren dan valt dat in het niet met wat jij mee moet maken, ik ken je niet maar ik vind je nu al een TOP wijf, ik hoop dat alles goed voor jullie gaat en dat je niet al te lang meer hoeft te wachten. heel veel succes en dikke knuffels en kussen naar jullie toe van mij en mijn vriend. xxx
He Janne, wat naar dat nu ook die temp is gezakt. Ik hoop echt op een wonder dinsdag ochtend!! Je wordt zo tussen hoop en vrees geslingerd! Ik denk aan je. Nog iets meer dan een dag...hou vol meis!
Ik vind jullie allemaal zo lief! Nog 2 nachtejs en 1,5 dag. Ik barst van de koppijn en toch durf ik niets te nemen. ( is dat dat beetje hoop dan nog? Waarom?)
een paracetemol mag ook als je zwanger bent lieverd ....(daar hopen we ook allemaal op voor jou)...ik wil je heel veel suc6 wensen voor a.s Dinsdag ..ik ga heel hard voor je duimen ...knuf asjuh
Ik blijf ook voor je duimen. Heel erg veel sterkte. Ik denk aan je. Een dikke knuffel van mij voor jou!!!