Lieve Janne, Heel veel succes morgen bij de Gyn. Ook ik duim voor je en dat je snel wel een wonder in je armen mag sluiten. Trusten meis, hoop dat je beetje kan slapen. Tot morgen. Groetjes Monique
Ik wilde laten weten dat ook ik aan je denk. Laat je het zo snel mogelijk weten? ik draai mijn duimen met Asjuh mee
Hoi Janne, Ik weet niet hoe laat je bij de gyn moest zijn, maar ik denk aan je en wens je heel veel sterkte. Ik hoop op goed nieuws!! Liefs, Jaycey
Haaaaaa, ze zag een hartje kloppen. Dat had de gyn echt niet verwacht ( en wij net zo min). Het was zo mooi. Nu denken jullie vast dat ik een aansteller ben en een paniekzaaier, maar het was echt net als vorige keer. De gyn zei wel: het kan nog fout gaan, maar tot dusver ziet het er erg mooi uit. We kunnen het nog niet geloven. Ik hoop zo dat dit allemaal eens tot een goed einde mag komen. Shit, wat worden we heen weer geslingerd qua emoties. Ik kan nu weer alleen maar janken. Volgende week woensdag mogen we weer terug. Dus weer een spannende week. Maar toch iets minder. Ik ga maar in het ritme door wat ik deze week ook gedaan heb. Veel slapen en bankhangen. Liefs, van een ik weet niet in welke staat Janne
Wat een geweldig nieuws !!!! Dat zal vast een betere week worden zo. Super voor je meid. En je was zeker geen paniekzaaier je had ook genoeg redenen om je bezorgd te maken hoor!!! Liefs Erica
Al dat bloedverlies en die kwalen. En idd de geschiedenis die wij al een stukje hebben. Het was idd echt hetzelfde als de vorige keer. Maar we juichen nog niet te vroeg. Het is nu een jippie en misschien over een week of 9 jippieeeeeeeeeeeeeeeeeee. Iig sta ik nu net zover als ieder ander. Maar bang blijf ik. ( denk ik totdat het geboren is)
ooohhhh janne!!! wat ben ik blij voor je meid!!! wat een mooi nieuws!!! ik wil je de komende week, en ik ga er vanuit, de komende 8 maanden heel veel sterkte wensen meis! op naar een fantastisch mooie baby! hij of zij is nu al een vechtertje! veel liefs elfje
Janne!!!! Gofferdikkeme wat een goed nieuws!!! Al die kaarsjes die ik heb gebrand en mijn wensen online...zullen ze dan toch geholpen hebben!?? Zie je nou!! Zat ik toch goed qua gevoel! Oh meissie ik ben zoooooooooooo blij...pink hier ook een traan weg!! Natuurlijk gaat het goed!!!! Het heeft al genoeg doorstaan en een hartje dat klopt met 5 weken is een heeeeeeeeeeeel goed teken!! Meid ik ben zoooooooooooo blij voor jullie!! Echt geweldig!!!
Wat een geweldig nieuws! Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan Hoe ver schatten ze je nu dan? Toch zeker wel al 6 weken aangezien er een kloppend hartje te zien was?
Ik kan alleen maar janken om jullie reacties. En ik moet zo nog werken De gyn zei: je moet rond de 6 weken zitten. Dat klopt vandaag 5w5d. Ik ben zo blij met jullie. Ik zou willen dat ik jullie allemaal een bos rozen kon geven. Jullie zijn zo lief geweest voor me.