Ooooohhhh Janne, wat geweldig!!!!! Ik hoopte het zo voor je..... Ik kan zelf wel janken zeg, laat staan hoe jij je moet voelen.... Kan het niet zo zijn dat het er toevallig twee zijn geweest? En dat er eentje is afgestoten.... In elk geval ga ik flink doorduimen voor je!!!!!!!
Dat had ik ook al gedacht maar volgens janne haar gyna kon hij/zij zien dat het niet zo was...Vraag me wel af hoe dat te zien is als een evt tweede vruchtje al afgestoten is...maar goed. Voorlopig is Janne zwanger van een heel sterk kindje dat zeker zijn /haar best doet om bij haar te moge komen! En Janne doet ook erg haar best om het zo te houden! Heerlijk!!
Wat zijn jullie toch een schatten. Oma in spe zit al helemaal te fantaseren. Dus ik probeer haar een beetje te remmen, dat er nog van alles fout kan gaan. De rest van de familie was er ook een beetje stil van. Ja wat moet je zeggen als je dit totaal niet verwacht? Ik heb gelijk wat werk naar een collega door geschoven. Nu heb ik dus nog maar een keer 1 hele dag tot aan mijn vakantie. Voor de rest halve dagen. En dan 4 weken plat! En dan ben ik hopelijk nog zwanger en zijn we al op week 13.
hey meis, wat een geweldig nieuws zeg. Zoals ik van de week al schreef: het is dan een echt vechtertje hoor. als hij/zij dit al heeft doorstaan, dan moet het wel goed gaan gewoon. Hoop dat je een beetje kunt genieten....het kloppede hartje was er niet voor niets. oh meid, wat geweldig. succes met werken, denk niet dat je je hoofd erbij hebt...... veel liefs, Daan
Haha, nee mijn hoofd heb ik er idd niet bij. Er gaat van alles door mijn hoofd. Ik ben blij, bang, onzeker. Ik wacht eerst volgende week maar af, als ik dan een kloppend hartje heb gezien, dan kan ik pas gaan genieten. Bij nr 1 ging het ook fout na 6w4d. Dus de vraag blijft heeft toen het hartje wel geklopt? En is het gestopt of heeft het nooit geklopt? Nog een spannende week en daarna ga ik proberen te genieten.
hoi meis, dat blije en tegelijk ook bange en onzekere gevoel herken ik (helaas) wel. Heb zelf ook twee (vroege) miskramen gehad, maar heb toch genoten van die dagen/weken dat ik wel zwanger was en dat kan niemand me meer afpakken. Natuurlijk is dat voor iedereen anders, maar het is zo'n bijzondere ervaring.... ik kan me je terughoudendheid dus goed voorstellen, maar hoop dat je er toch een ietsiepietsie beetje van kunt genieten.... ennuh....'k zou lekker een zwangerschapsbanner neerzetten meis..... Liefs, Daan
Nee Daan, sorry dat durf ik echt nog niet. Dat voelt voor mij als de Goden verzoeken. Dat is natuurlijk flauwe kul, dat weet ik wel. Maar bij de 1e had ik net een kinderwagen gekocht en toen ging het ook fout. Ik weet dat dat er totaal niets mee te maken heeft, maar die banner kan ook over 7 weken anders.
Lieve Janne! Ik snap je bange gevoel hoor...zou ik ook hebben meiske. Maar echt een kloppend hartje is zon goed teken, zeker al zo vroeg. Wij zijn er deze week absoluut om je te steunen en mocht je ons erna nog nodig hebben om bijvoorbeeld te *klagen* over je misselijkheid die vast wel weer gaat toenemen...DAN zijn we er ook!! Hoe reageerde je lief?
Lieve Janne, Wat geweldig goed nieuws zeg!!!!!! Ik ben zo blij voor je. Ik begrijp dat je nog niet helemaal kunt genieten met alles wat er is gebeurd! Dikke knuffel van An
Ik zou mijzelf maar eens lekker gaan verwennen, Janne! Dat heb je wel verdient! En hoe meer je geniet, hoe beter het voor jezelf en je kindje is!
je hebt gelijk dat je je zo gewoon mogelijk opstelt alle respect ervoor maar probeer ervan te genieten en verwen jezlef en jemannetje je hebt het verdient heel veel succes toegewenst gr maria
wauww ..wat gaaf ...meid gefeliciteerd ..men wat moeten jullie happy de peppy zijn nu op dit moment ..nu ga je genieten meid dikke knuf asjuh
Dit is je zo gegunt Janne!!! Ik hoop van harte voor je dat je over een maand of 8 een prachtig kindje in je armen mag houden! Geweldig!
janne wat een geweldig nieuws wie had dat verwacht. snapgoed dat je nog voorzichtig bent,maar probeer dan voorzichtig te genieten. het is jullie gegund
Fantastisch nieuws!!!! De wondertjes zijn de wereld nog niet uit...zo zie je maar dat soms iets lijkt , maar de werkelijkheid heel anders blijkt te zijn!! Ik ben enorm bij voor je!!! Gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!!!!!!!!! Liefs van een emotionele Mirre
Wat ontzettend goed nieuws zeg, wauw!!! Blijven hopen en nu proberen positief te blijven denken (zal moeilijk zijn, maar proberen)! Gelukkig mag je snel weer terecht! Geniet er even van!!!