Hallo Janne, Ik heb nu net pas je hele verhaal gelezen. Wat een verschrikkelijke heftige periode zeg! Echt ik leef ontzettend met je mee. Ik weet niet hoe ik plaatjes erbij kan zetten maar ik stuur je bij deze een (onzichtbaar hihi) beschermengeltje voor het kleine wondertje in je buik. Heel veel succes en sterkte de komende maanden. Liefs
Geweldig! Wat moet er een emotie door je heen zijn gegaan toen je een kloppend hartje zag! Ik krijg er gewoon kippevel van. En nu met z'n allen heel hard duimen dat het goed blijft gaan! \/
Wow Janne !! Stiekum had ik dit voor jullie gehoopt en nou is het toch waar! Succes deze week, maar deze zal veel makkelijker worden als de vorige. En als dat kindje net als mams zo'n vechter is dan komt het zekers goed met hem/haar. Groetjes Monique
Dat hoeft toch helemaal niet meis????? Ennee...als je ons toch wilt bedanken....doe dat dan maar met een prachtige zwangerschap....
Ach ja meis,....ik ook met mijn grote mond....dom, dom, dom... Sorry,.....tuurlijk is dat nog een beetje eng....dat had ik kunnen weten....
Nee joh, zo bedoel ik het niet. Ik snap wat je bedoelt, maar ik ben gewoon een schijterd. Ben bang dat ik nu geniet van een mooie banner en misschien is het volgende week over. ( ik ben door schade en schande gevormd he)
Snap je helemaal hoor meis....je hebt ook groot gelijk.....gaan we eerst gewoon stiekum genieten, goed?
Lieve Janne, Ik heb je berichtje (de titel alleen) al eerder gezien, toen je nog dacht dat het mis ging. Toen heb ik niet verder gelezen, want ik vond het zo naar voor je. Nu heb ik net alle 23 blz. gelezen en ik heb echt bewondering voor je. Alle emoties waar je mee te maken krijgt en toch nog een beetje hoop houden na alles wat je al hebt meegemaakt. Blijdschap (positieve test),Bloeden (miskraam?), onderzoek, wachten en nog eens wachten, onderzoek. Jeetje, ik ben echt heel blij voor jullie dat het toch goed gaat met de kleine. Ik wens jullie een hele fijne zwangerschap! Veel liefs, Velobabe (Bezig aan de tweede ronde en als ik jouw verhaal lees voel ik me best schuldig dat ik zo ongeduldig ben)
Hallo lieve Janne Ook ik heb net alle 23 pagina's gelezen. Met kippevel en tranen in mijn ogen toen ik las dat het toch goedkwam...ben ze vreselijk blij voor jullie en gun het je zo na al die onzekerheden en rotperioden. Hopelijk kun je er straks samen lekker van genieten. Ik heb veel van je verhaal geleerd en zal het (en jou)niet snel vergeten. heel veel liefs Sandra
hey janne, wat ben ik ongeloofelijk blij voor jou zeg, je hebt het verdiend. mijn druimen blijven voor jou draaien hoor. het is wel een echt wondertje, met 6 weken al een hartslag is wel heel erg vroeg. je hebt een baby in je buik die jou en je man graag als mama en papa wilt hebben. geniet ervan. liefs tascha
wow wat geweldig zeg Ik zag gisteren je topic staan en heb het hele verhaal gelezen vanmorgen om een uur of acht moest ik ineens aan je denken mens wat ben ik blij voor je ik hoop dat je over 34 weken een heel mooi kindje in je armen mag houden Ook al ken ik je niet eens ik gun het je van harte De andere meiden hier ook hoor heel veel succes deze week ik ga kei hard voor je duimen veel liefs pammy
YAHOO Janne !!!! Ik ben gelijk uit mijn werk naar de pc gerend om te kijken hoe het met jullie was. En supergoed nieuws !! Echt heel mooi !!! En je onderschrift KUN je idd wel veranderen, lekker doen waar je zelf zin in hebt meid.
Hoi Janne, wat een mega onwijs gaaf goed nieuws!!!!!! Ik had hier zo op gehoopt voor jullie. Ik hoop ook dat jullie er toch een beetje van kunnen genieten. Het is zo ontzettend mooi, vooral als je net het hartje voor de eerste keer hebt zien kloppen. Meid, ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat er maar een mooi kindje in jullie wiegje mag komen liggen. Liefs, Jaycey