Lieve, lieve Janne, wat ben ik ongelooooooooooooooooooooooooooflijk blij voor jullie zeg Ik hoop dat je na volgende week ook voorzichtig aan kunt gaan genieten van je zwangerschap!!!! Ik zit hier met tranen achter m'n pc'tje al die pagina's door te lezen en heb echt super veel respect voor je en hoe je met al deze tegenslagen bent omgegaan.... Ook ff een speciaal woordje voor Ninetje: Je bent echt een supercoach hoor Zoals jij Janne er doorheen hebt gesleept!! Echt geweldig!!!! Nou meid, hou ons op de hoogte!!! Dikke knuffel van mij.....
Linda je hebt helemaal gelijk over de supercoach ( ik durfde dat eerst niet te zeggen, omdat ik dan dacht andere meiden voor het hoofd te stoten, want iedereen is zoooo lief) Ninet dacht elke dag aan me. Elke dag een nieuw berichtje. Ninet vandaag krijg jij de uitslag he? Laat je het nog even weten? Nou de stand: Gisternacht en vannacht ontzettend misselijk. In de ochtend wel minder. Mijn pijnlijke borsten zijn weg. En ik slaap en slaap en slaap. Gistermiddag ook weer heel de middag. En ik ga dan weer rustig om 22 uur nar bed om om 7.30 wakker te worden ( vandaag toevallig vroeg). Geestelijk is een heel ander verhaal. Ik ben zo bang dat we woensdag naar een monitor zonder kloppend hartje staren. Mijn gevoel zegt niet dat dit een mk word, maar mijn verstand gaat er nog niet in mee. Misschien een soort zelfbescherming? Of angst dat het echt wel weer fout kan gaan. Soms kan ik genieten,om 1 minuut later met beide benen op de grond geploft te worden: niet blij zijn, je er niet aan hechten, niet doen!! Helaas hebben we dit kindje ook al een naam gegeven ( Frummel), dus als we geen hartje zien hebben we er ons toch weer teveel aan gehecht. Het is zo moeilijk. Het liefst lig ik elke dag bij de gyn. Maar ja dan ga je weer in uren rekenen en wil je elk uur. ( zo kunnen we bezig blijven) Nog 6 nachtjes.
nou janne het klinkt toch wel erg goed hoor kop op meid we duimen met z'n alle zo hard voor jullie dat moet toch invloed hebben. trouwens ik noem mijn kleintje ook altijd kleine frummel
Ik hoop het zo Summer. Ben trouwens net weer wakker. Ik zat vanochtend met mijn mannetje aan het ontbijt en die boterham lag me maar aan te staren. Nee, die hoefde ik dus niet. Een bakje youghurt, 2 happen en toen was ik weer zo moe. Dus toch mijn bedje maar weer in. Ik hoop dat het allemaal tot een goed einde leidt. Ik kan alleen nog maar denken dat Frummel dalijk geen kloppend hartje meer heeft. Mijn man zegt: Maar 2 dagen geleden klopte het toch? Jouw hart stopt toch ook niet zomaar? Ik geloof dat er een onbezorgde zwangerschap niet meer in zit. Zo durf ik ook mijn niet aan te melden bij april-mama's, geen banner en ik durf al helemaal niet te dromen dat ik misschien over 8 maanden met een kinderwagen loop. Ik zou willen dat ik net als mol ( doet ie dat eigenlijk?) een winterslaap kan houden.
Lieve Janne, Ik weet dat het moeilijk is, maar laat het op je af komen, denk niet teveel na over morgen Sterkte!!!!
Lieve janne,....iedereen leeft hier onwijs met je mee he? Wat is de wereld dan toch ook weer mooi... En wat word jij heen en weer gegooid in emoties....dubbel he? En je stoot ons niet voor het hoofd hoor, door te zeggen hoeveel steun en kracht je krijgt van de berichtjes van Ninet...zeg dat maar lekker gewoon hoor, anders zou je haar te kort doen! Dus, applausssssssssssss voor Ninetjuuuuuhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!
Ja maar, ja maar, jullie zijn ook zo lief. Ik had dit echt niet verwacht. Zo veel mensen die meeleven. Kijk je leeft altijd mee. Tuurlijk, maar dit! En Terese, ik zal het proberen. ( alleen is hte zo moeilijk)
O wat een super nieuws zeg, mijn dag is helemaal goed Ik kan me je angst om te genieten helemaal begrijpen Janne, ik vond het ook moeilijk om van de zw. schap van mn dochter te genieten omdat de MK nog vers in mn hoofd zat. Maar probeer nu toch een beetje die angst los te laten hoor Janne, het hartje klopt en de kans is dan nog klein dat het fout gaat. (vorige MK's is het toch misgegaan voor een echo toch? Dus geen hartactiviteit gezien toch?) En het verdriet zal er toch echt niet minder om zijn als het toch misgaat, of je nu wel of niet er nu van geniet, de klap zal altijd hard zijn. Dus ga nu lekker genieten, je hebt het verdiend! En kom voorzichtig alvast even langs bij de april mama's, kunnen we je daar ook steunen. Een hele dikke kus voor jou en je kleintje
Janne, Probeer je niet teveel druk te maken en luister naar je hart. Je gevoel zegt je dat het deze keer wel goed zal gaan , dus probeer daar op te vetrouwen en maak jezelf niet gek. En als je het niet vetrouwd bel je de VK of GYN. Ik heb 2 jaar geleden een MK gehad , en vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was voelde ik dat het niet goed zat...en helaas ging het mis. Ik ben nu voor de tweede keer zwanger, en ondanks dat mijn verstand zei dat het toch wel weer fout zal gaan, voelde ik vanbinnen dat het deze keer wel goed zal gaan...en zoals je aan mijn banner kunt zien ben ik al 30 weken zwanger. Ik begrijp dat het moeilijk is om je angst uit te schakelen , en die angst zul je de eerste weken ook blijven houden , omdat je weet dat je zwanger bent , maar nog niks voelt... sterkte!
Ik durf niet Zorra Ik ben trouwens ook vandaag 6 weken. Linda precies zoals jij het verwoordt voel ik het. Ik wist bij de andere zw-schappen dat het fout zou gaan. Nu zegt mijn verstand het ook, maar mijn gevoel niet. Enne het vertrouwen is weer een stukje terug. Ik heb net overgegeven Sorry, maar ik ben er blij om. Ik heb dat nog nooit gehad. Sorry voor de details dames. Liefs janne
GEWELDIG voor jullie Janne en snap je angst, dus doe het maar lekker op je eigen manier hoe rustig of snel het ook gaat gewoon zoals je je eigen er lekker bij voelt. Dikke kus Rossi
Het blijft spannend, maar het eerste goede nieuws is er!!! Jippie, het hartje klopt. Meis, GENIET ervan!!! Liefs, mussie
Hi Janne, zou bijna zeggen fijn dat je gespuugt hebt meid, gaat lekker Ik begrijpt het wel die angst die blijft, maar er komen nu ook tenminste hele kleine beetjes leuke dingen voor in de plaats en niet alleen groot verdriet om te verliezen.... en heel langzaam komt dan ook het vertrouwen terug en de angst houd zich dan wat meer op achtergrond, I've been there, geloof me maar Echt wauwwwiiiee, kloppend hartje liefs
Janne had je al gefeliciteerd maar vermits ik op vakantie was had ik dit topicje effen over het hoofd gezien !! Maar wil langs deze kant nog even kort en krachtig zeggen : Weeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!
Janne, ik heb net ff alle pagina's doorlezen en wil je even moed geven meid! En natuurlijk ook feliciteren hé Toen ik zwanger was, heb ik ongeveer net hetzelfde meegemaakt als jij, tot ik 13 weken was had ik heel regelmatig bloedverlies soms veel, soms wat minder. Maar ik bleef zwanger... Ik duim voor je meid dat het goed mag blijven gaan en je weer het hartje mag zien kloppen! En je binnen een paar maand eindelijk je beebje mag vasthouden! Dikke knuf Liefs Kirby