Ik heb het helemaal gehad! Ik zit in een megadip. Ik geloof er niet meer in. Waarom zou het hartje doorkloppen? ( mijn man zegt dus: waarom zou het stoppen?) Vanochtend best wat krampen gehad en nu zit mijn rug niet lekker. Was het maar woensdag.
Nt opgeven hoor Janne !!! We helpen je de dagen vullen tot woensdag !!! Al stoken we deze topic vol berichtjes om je op te beuren !!! Dat hartje blijft kloppen ! DAT MOETTTT !!!
De moed is me helemaal vergaan Stien. Op het moment kan ik alleen maar huilen en huilen. Ik had al aan mijn man gevraagd of we niet in het weekend naar de gyn konden. Nee, natuurlijk kan het niet. Dat weet ik ook, maar ik ben gewoon radeloos. Ik voel me zo bleeeeeh.
Dan zijn we er om naar je te luisteren... je hartje te luchten .. is ook normaal dat dit alles je zo emotioneel maakt... je hebt al zo'n moeilijke tijden doorstaan.. dat het het moeilijk maakt om te geloven dat het nu wel vlot zal gaan ! Maar daar gaan we we van uit dat alles goed gaat en dat je woensdag een prachtig geluidje hoort !
janne het is gewoon balen dat je in onzekerheid zit was het maar woensdag meid kop op we steunen je aan alle kanten en beuren je op zodat je voor het weet woensdag is verwen jezelf dat heb je verdiend en geef niet op laten we hopen dat het je hormonen zijn die zo in de weer zijn heel veel succes gr maria
Hoi hoi, Ik had al een tijdje niet meer meegelezen. Wat een super gaaf nieuws zeg. GEFELICITEERD!!! Echt heel tof voor jullie. Ik snap heel goed dat je even een dip hebt en angstig bent hoor gezien je ervaringen. Maar een kloppend hartje is geweldig!!!! Houd je daaraan vast! En ook aan het goede gevoel!!!
Dat huilen zijn gewoon de hormoontjes, Janne Twijfel niet, maar laat die traantjes maar lekker komen. Lucht alleen maar op.
Lieve Janne, Emotioneel is het ook erg zwaar...die onzekerheid en die angst die je in je hebt door het steeds misgaan in het verleden. Kop op meis!!!!!!! Je hebt een kindje in je!! Dat heb je gezien. Huilen is goed. Je moet je emotie;s kwijt (kon ik dat maar een beetje meer ) Alles komt vast goed. Liefs, Mirre
Moeten jullie nou weeeer je best doen om deze jankerd te helpen??? Eerst om het bloeden, toen weer dat het gegroeid was en nu weer omdat ik in een dip zit. Het is helemaal niet leuk om zwanger te zijn. Iig niet op deze manier. Ik zou willen dat ik ook eens gewoon kon genieten. ( maar hopelijk komt dat na week 13 ( als die komt)). Jeetje ik klink wel dipperig he.
Nee joh!!! Je klinkt gewoon zoals velen zich zouden voelen in jouw situatie! Onzekerheid doet rare dingen met een mens en dan idd nog die mormoontjes erbij !! Dat maakt je super emotioneel enzo.. Het genieten komt vast nog wel meis.
Janne meid gooit het er hier lekker uit hoor. Logisch dat jij niet echt kan genieten van deze zwangerschap met je voorgeschiedenis. Maar Janne waarom zou het bij jullie nu niet eindelijk eens goed gaan ? Het hartje klopt ondanks je bloedingen, dus er zit een echte vechter in je buik ! En die blijft vast nog wel een paar maand zitten !!! Probeer er toch een beetje vertrouwen in te hebben meid. Jij doet het beste voor je beeb, en je beeb is een vechter, prima combi ! En die tranen mogen ook best hoor, zal vast ook een gedeelte hormonen zijn, laat ze lekker stromen. En als er iets is, gooi het er hier lekker eruit ! KUS !
Ik denk dat jij uiteindelijk wel leert te genieten Eerst nog een stukje bevestiging van week 13 en dan kan je gerust je buikje laten groeien
hee meissie wees eens niet zo hard voor jezelf....geloof ons maar alles komt vast goed. ik denk ook als je een paar weken verder bent er meer gerust op bent. en ik kan me zo ongelooflijk goed indenken hoe bang je moet zijn om je te hechten. het is vreselijk om in een dip te zitten, maar echt dat gaat over en je zult zien dat je straks lekker kunt genieten. het heeft gewoon tijd nodig. en het is toch helemaal niet erg om het hier neer te gooien zodat we je kunnen proberen er doorheen te slepen....zet onze gedachten ook ergens anders op toch? ik denk dat de meeste van ons wel eens een heftige dip hebben toch??hou vol he!
jee meid ik heb de afgelopen 27 blz zitten lezen en ik heb tranen in mijn ogen... ik heb dan maar 1 miskraam gehad, maar weet hoe slopend die onzekere periode kan zijn. tussen hoop en wanhoop. moet je eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje met je mannetje eens ben.. het hartje klopte en dat stopt niet zomaar. (de kans op een mk als het hartje klopt is heeeeel klein, dacht zelfs minder als 0,5%) ik leef met je mee en hoop dat je donderdag weer een mooi kloppend hartje ziet! en als dat zo is "moet" je toch proberen een beetje te gaan genieten hoor meid..... het is zo voorbij die 9 maanden (al zou jij misschien wel willen dat die snel voorbij zijn)
Janne, blijf moed houden meid! Het kan toch best nog allemaal goed zijn? Ik duim alvast voor je! De kans op een miskraam verkleint zienderogen een keer het hartje goed klopt en dat heb je toch met je eigen ogen gezien? Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer een beetje te relaxen en je gedachten te verzetten. Da's ook beter voor het vruchtje... Sterkte! Liefs Kirby
Hé Janne, Hoop blijven houden hoor!! 't Komt heus goed...woensdag lig jij met natte ogen te luisteren naar het hartje van jullie kleine! Sterkte!
Dank jullie wel schatten. Vannacht nog een keer buikpijn gehad. En vandaag niets meer. Nou ja niets. Laten we zo zeggen dat mijn bakje yoghurt als ontbijt niet goed is gevallen. Dus daar ben ik alleen maar errug blij mee. Ik ben echt uren aan het aftellen tot woensdag! Liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal. Janne