Zo! Ik kom deze *jankerd* ook weer even een hart onder de riem steken. Arme lieverd toch...heel goed nieuws gehad en toch niet durven te genieten.. Ik snap het helemaal hoor meissie...Ik ben er ook weer voor je tot woensdag! En omdat het vorige keer ook goed hielp...komt hier nog een kaarje voor je lieverd! Kop op lieverd! Dat je niet durft te genieten snappen we echt allemaal wel...en we zijn er allemaal om je te steunen....maar als je jezelf nog een keer een jankerd/zeikerd of zieligerd noemt...dan kom ik je een schop onder je kont geven! kus!
Inderdaad, 't is nu echt nt lang meer !! Kop op schouders eronderheen ... tot die baby z'n 9 maanden heeft uitgegroeid laten we je nt meer alleen !! En nadien zijn we er nog
kop op lieverd!!! luister naar je gevoel en je hart!!! voor je het weet ben je over de helft! nog 2 dagen meis, sterkte
Janne, volgens mij heb begin je een beetje last te krijgen van hormoontjes. Misschien hoort die dip er gewoon bij. Voorzichtig zijn: tuurlijk! En wennen aan het idee. Ongeloof.. pril geluk.. Ik geniet er al vast van, doe je met me mee?
Jullie zijn zo lief!!! De misselijkheid is vandaag wel minder. Ik hang er echt zo tussen. Het idee het hartje klopt en dan zal het wel goed gaan, maar aan de andere kant: waarom dan die rugpijn en buikpijn? Er zit maar 1 ding op en dat is ... juist wachten. En ik hang hier maar als zwangere. Eigenlijk moet ik gewoon weg hier natuurlijk. Maar dat durf ik echt niet. Ik maak mezelf gek, maar jullie erbij. Had ik die voorgeschiedenis maar niet. Pfffff. ( maar ik ben helaas niet de enige) Jullie zijn echt schatten!! Een lekkere klapzoen voor jullie!!!
Volgens mij ook! Nog 2 daagjes en dan heb je je bevestiging, meid! Maar ik denk dat je het stiekem al weet dat alles wel snor zit...
Jullie hebben gelijk meiden. Vandaag ben ik weer ietsjepietsje zekerder. Maar helaas ben ik nog laaaaang niet zover als je laatste zin doet vermoeden Terese. Nee dat gevoel heb ik helaas nog echt niet. Oooooh, was het maar waar.
Goedemorgen Janne, Fijn dat je vandaag ietsje lekkerder in je velletje zit! Nu een paar nachtjes slapen , het is zo woensdag nu...(kan niet snel genoeg gaan voor jou natuurlijk) Niet teveel piekeren hoor vandaag!! Mirre
nou janne het schiet op nog 2 dagen die kom je weldoor met ons hoopdat het voor de rest goed met je gaat
Hoi Janne, Nog twee nachtjes slapen meid. Ik heb net even voor je op internet gekeken, maar het enige dat ik kan vinden is dat buikpijn geen voorbode is van een miskraam. Bloedverlies is dat wel. Maar je hebt al een kloppend hartje gezien en dat is toch echt wel een teken dat het goed zit hoor. Ik hoop voor je dat de tijd een beetje snel voorbij gaat en dat je woensdag weer zo'n mooi kloppend hartje ziet. En als je je niet zeker voelt, vraag dan aan je gyn om wat geruststelling. Ik duim voor je en zal aan je denken, woensdag (ik ga vanaf woensdag een paar dagen kamperen, dus ben er pas in het weekend weer. Ik hoop dat ik dan een genietende Janne met mooie banner terug zie). Liefs, Jaycey
Jeetje Jaycey zoveel werk voor mij doen! De steken zijn weg gelukkig. Alleen bij mk1 had ik ook geen bloedverlies, maar toen was het ook al 2,5 week dood. Dus dat is nu mijn grootste angst. Maar goed nog een paar uurtjes en jullie slepen me er echt doorheen! Enne Jaycey, fijne minivakantie!