Succes Janne !! Nog een uurtje !!! Laat wat weten he meid ! ER wordt in ieder geval heel erg aan je gedacht !!!
Meid! Ik duim met de rest mee!!! Maak je niet al te veel druk, is niet goed voor de kleine spruit Laat het komen zoals het is!!! Succes!!!!
Dank jullie wel meiden. Als al die duimen nu eens zouden helpen. Ik ga nu afsluiten en ik ga erheen. Ik ben zo bang.
Lieve Janne en lieve man van Janne, Wat fijn dat jullie zo snel terecht konden! Ik hoop zo dat alles goed is..... Nu nog bijna 3 kwartier en dan zijn jullie aan de beurt. Ik hoop dat je straks op de monitor kunt zien dat alles goed is!!! Ik ga nu even heel veel positieve gedachtes naar jullie toe sturen..... Dikke knufffffffffffffff
Ontzettend veel geluk zometeen, en dat je maar gerustgesteld mag worden!!! Ook in Breda zal een kaarsje branden voor jullie! liefs
Yes, eindelijk 11.05. Meisje, ik hoop dat jullie een prachtig gezond frummeltje ziet met een mooi kloppend hartje. Ik duim voor jullie!!! Je weet het als het goed is nu al, wij zitten nog met z'n allen in spanning. Pleaseeeeeeeeeee, laat het allemaal goed zijn. Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim Dikke knuffel van mussie
DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM X 100.000.000 KEER!
Laten we hopen dat " (nog) geen nieuws, goed nieuws is" ... Zit op het werk maar ben wel telkens mijn hotmail aan het checken of er al bericht is van deze topic... " Hoe bedoel je nieuwsgierig "
laten we hopen dat je gelijkt hebt silla moet zeggen dat ik om de 5 minuten even kijk of er l nieuws is wat leven we toch lekker mee met mekaar he geweldig
iedereen is on-line, behalve onze hoofdpersoon. Hopelijk is het een goed teken en is ze de hele familie aan het inlichten.
Hahahaaha, ja dat is heel vaak als iedereen in spanning zit. Hopelijk is ze inderdaad de familie aan het inlichten over het goede nieuws!
Laten we dat dan maar hopen inderdaad! Ze mocht natuurlijk tussendoor en de ervaring leert dat het wachten dan vaak veel langer is... ik heb ondertussen geen nagels meer over hier...