Janneeeeeeeeeeeeeeeeeee, ach lieverds...het zal toch niet zo zijn he dat het zo lang duurt omdat...neej daar wil ik niet eens aan denken! getver....wat duurt het lang!
Ladies ladies.... Blijf postief !! Ze heeft nu alleen positieve gedachten van ons nodig... Zennnnnnnnnn, adem in adem uit, ontspan... * duimen draaien overuren *
Betrap me erop, dat ik ook elke keer kom kijken ofdat ze al iets geplaatst heeft. Janne, ik duim nog steeds voor jullie. Kus Monique
Ik begin er ook een beetje nerveus van te worden. Laten we hopen dat we snel iets horen en laat het goed nieuws zijn.
damnz ...ik ben express ff naar huis gekomen om te kijken of er nieuws is ...sh*t dat is er dus nog niet ...Janne lieverd ...hoe gaat ie ( of ben je op je werk ????
Oh nee, ik lees het nu pas!!!! Janne ik hoop voor je dat alles goed uit heeft gepakt voor je, en dat je een prachtig mooi hummeltje hebt gezien met een mooi kloppend hartje Dikke knuf voor je [-o<
Nog niets gehoord van Janne?? Kom net thuis en gelijk pc aangezet omdat ik wilde weten hoe het is afgelopen bij de gyn. Afwachten dus..
Janneeee laat je wat horen, durf haast nt gaan plassen zo bang ben ik wat te missen ! Op naar goed nieuws meid !!!
Ons Janne is misschien wel de stad in...samen met haar lief een lekker stuk taart te eten... Ik hoop in elk gevcal dat ze goed nieuws heeft gehad en daar nu lekker even van aan het genieten is met haar lief! T moet alleen niet veel langer meer duren want wij willen ook genieten! Janne lieverd!!
hey janne wachten duurt lang we zitten met ze alle in spanning op goed nieuws lees net dat je om 11 uur vanmorgen al naar toe kon en dat samen met je mannetje we wensen ontzettend veel succes we draaien super overuurtjes DUIMEN gr maria
ja moest werken vanmorgen denk even kijken hoe het met haar is en nu is het zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo spannend we denken aan je janne gr maria