nou zeg! Het is 14.15... Janne heeft heel wat bij te lezen natuurlijk in de tussentijd! Daarom duurt het zo lang!! Janne lieve schat...het kaarsje brandt hier nog vrolijk voor je...ik moet alleen wel zo boodschappen gaan doen...dus......
Nou Janne... Ik moet nu toch echt boodschapjes gaan doen...anders wordt t weer niks hier met het avond eten..wat ik dan gelijk moet gaan klaarmaken omdat de buuf op tijd met koffie klaarzit... Ik hoop zo erg op goed nieuws vanavond...
Sorry, dames. Het liep heel erg uit. En daarna moest ik gelijk door werken. Nu even snel tussendoor. Het hartje KLOPTE. Het was 1 cm en 7w2d. Dus het lag 3 dagen voor op de groei. Ik kan wel janken. We mogen elke week komen nu. Ik kan iedereen wel zoenen. Ik ben zo blij met jullie als vriendinnetjes. Jullie zijn zo lief. Ik ga proberen nu te genieten. En nu moet ik weer werken. Vanavond kom ik nog even langs. Ik zou jullie wel een echte knuffel willen geven. Smaksmaksmak. Liefs Janne
Nou gelukkig goed nieuws. Probeer er maar lekker van te genieten en we blijven met z'n allen op de hoogte hopen we. Geniet ervan het is je gegunt. Veel liefs joyce
Yeahhhhhhhhhh fijn dat alles goed is Janne !! Iedereen die hier z'n adem mee inhield mag weer gaan ademen en ik ga nu driingend plassen !!! Fijn ook dat je wekelijks mag teruggaan,... zo krijg je telkens meer bevestiging ! Op naar een mooie banner nu !!!
Oh Janne wat goed nieuws! En wat fijn dat je vaker langs mag komen! Ik ben helemaal blij voor jullie ! Hopelijk kun je stukje bij beetje van je zwangerschap gaan genieten Een hele dikke knuffel van An
hoi janne wat onwijs goed nieuws zeg!!!!!!!!! harstikke goed. en nu ga je genieten hoor,heel veel succes met je zwangerschap. xxxxxx danielle
Hoeraaaaaaaaaaa. Meid wat ben ik blij voor jullie! Heel fijn dat je elke week terug kan komen, das toch echt wel een geruststelling! Geniet er nu maar lekker van!
Jehhhhhhhhhhhhhh, gelukkig, ik ben zo blij voor je!!! En nu positief blijven hè (proberen hihi)!!! Kus
yesgelukkig goed nieuws inderdaad fiujn dat je elke week mag komen je hebt echt een vechtertje in je buik die gaat niet meer bij je weg probeer er maar van te genieten stukje bij beetje krijg je er wel vertrouwen in geweldig
YAHOOOOOOOOOOOOOOOOO GEFELICITEERD !!! Ik kan ook wel janken zo blij ben ik voor je Janne!!! Wauw wat geweldig nieuws... Enne toen ik dit las ging brak de zon heel mooi door!! (je hebt niets aan die info maar ik vond het wel grappig) Wat moet het om 11:00 uur een mooi moment voor je zijn geweest.... Nu proberen te genieten he meis !!! Liefs Silla *die nog steeds tranen in haar ogen heeft*
JIPPIE!!!! Wat een goed nieuws zeg!!! Super Nu proberen om te gaan genieten he? Enne.. geweldig dat je elke week mag komen. Voor je eigen geruststelling is dat heerlijk!
P.S. Door de vochtige oogjes heb ik niet eens je berichtje goed gelezen... Dat je elke week mag komen...nog geweldiger...fijn dat dat kan...Wauw!!
Oooohhh Janne, wat superrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!! Dat wordt een heel mooi lief beebje....echt waar... En wat heerlijk dat je nu elke week mag komen, dan hoef je niet zo onzeker te zijn steeds. Fijn!!! En, kun je al heel voorzichtigjes wat genieten?
Yeahhhhhh ...go Janne ..fijn dat je iedere week mag langskomen ik ben zo blij voor jullie super meid ...en nu genieten !!!!!!!!!!! knuf asjuh