Hoi Janne, Zakt je onzekerheid langzaamaan een beetje weg nu? Je hebt een mooi fotootje zeg van die kleine! Geniet ervan!
Wat een mooie frummel!Meissie probeer er met volle teugen van te genieten voor je het weet ligt frummeltje in je armen!!!
Gekke Neeltje De onzekerheid gaat heeeeeeel langzaam weg. Ik ben wel blij dat ik dinsdag weer mag Erg he!
Ik durf nog niet. Als alles goed gaat, dan komt hij er in het weekend van 7 oktober ( dan pas? Mmm dat duurt nog lang zeg.)
Lieve Janne, Neem de tijd, maar ik weet zeker dat het je heel goed zal staan Gaat het verder goed? Liefs An
Ik ben wel misselijk en ontzettend moe. Kan de hele dag slapen. Dus lichamelijk gaat het goed. Geestelijk ben ik half een wrak. Elke minuut zit het in mijn kop: zal het nu eindelijk eens goed gaan? Als het hartje nu nog maar klopt. Ik weet het: ik maak mezelf gek. Soms denk ik ook: he het gaat goed! Maar die angst he, die blijft.
Lieve Janne, Het is wel begrijpelijk hoe je je voelt. Met alles wat er gebeurd is.... Je wilt aan de ene kant heerlijk gaan genieten van je zwangerschap maar aan de andere kant is het een stukje zelfbescherming dat je dat nog niet doet... Ik vind het wel fijn voor je dat je elke week een echo mag laten maken, ik denk dat je daar wel zekerder van word. Enne... wij zullen je er door heen slepen hoor! Dikke knuffel van An
janne het is allemaal begrijpelijk. doe maar rustig aan je bent op de goede weg elke dag is er eentje en je klentje is een echt vechtertje die laat zijn mammie niet zomaar gaan
Janne, dat heeft ook weer zijn tijd nodig, klinkt misschien vreemd wat ik nu ga zeggen je bent "gewent" om ontzettend veel verdriet te hebben en als het tegen alle verwachtingen in het eindelijk ineens goed gaat dan slaat het voornamelijk het hoofdje op tilt, dat is tenminste mijn ervaring geweest..... het moet vooral de tijd doen Heel veel sterkte en dat snel de angst in ieder geval wat minder wordt
nee helemaal niet gek ..ik had dat ook ...maar weet je lieverd ...bij het zien elke week van frummel zal je zien dat je steeds meer gaat/kan genieten ....go girl
Wow, frummel is echt een klein frummeltje! Leuk dat je die foto in je album hebt gezet. Waar ik nou zo nieuwsgierig naar ben is of je man/vriend deze berichtjes ook weleens leest of dat hij dat te sentimenteel/emotioneel gedoe vind? Voor jou is het in ieder geval een hele steun. Want je vindt hier alles wat je nodig hebt. Is eigenlijk een beetje een dagboek. Je schrijft het van je af. Alleen antwoord dit dagboek terug.(hi hi) In ieder geval, succes morgen ochtend met de spugerij. Geniet ervan! Liefs Olga
Hoi Janne, ik lees nu pas dat het godzijdank er allemaal goed uitzag op de echo! Wat een opluchting! Kan me voorstellen dat de onzekerheid blijft, zeker als je alleen maar een negatief referentiekader hebt. Wij hebben inmiddels twee keer een prima echo gehad (bij 8 en 12 weken) en nu gaan we er langzaamaan ook wel in geloven en van genieten, maar toch slaat bij tijd en wijle de onzekerheid weer eventjes toe. A.s. dinsdag moet ik weer naar de verloskundige, en nu voel ik de spanning weer opkomen van 'Horen we het hartje wel? En wat als dat toch niet zo is, als het toch opgehouden is?' Ik probeer deze gevoelens maar zoveel mogelijk van me af te zetten door aan leuke dingen te denken, maar makkelijk is het niet. Wel fijn dat je elke week mag komen om de voortgang te bekijken. De duimen blijven draaien voor een voorspoedige zwangerschap! Groetjes, Wendy
he janne, geweldig meid voor jullie, heel veel succes en vergeet niet om positief te denken dt is beter voor je frummeltje. zet hem op. kus