Hallo lieve allemaal, Olga het is idd een soort dagboek aan het worden he, maar wel een waar ik een ontzettende steun aan hebt! ( kus voor jullie allemaal) Mijn man vond in het begin het forum, maar geklets voor vrouwen. Hij zei: Als jij het leuk vind moet je het doen. Maar nu leest hij ook mee naar alle reacties en hoe lief iedereen is. Liefs Janne ( en man) PS Vanochtend nog geen spuugpartij gehad. Ik had weleens gehoord dat het helpt om iets te eten voordat je je bed uitkomt. Dus mannetje heeft een beschuitje klaar gemaakt. Maar ja de ochtend is nog jong.
Meid, ik duim voor je dat je straks indelijk kan genieten van een onbezorgde zwangerschap! Probeer er toch een beetje van te genieten met z'n tweetjes! Liefs, Anita
hee meis, ik lees dit alles nu pas... wat heb jij de afgelopen tijd veel meegemaakt zeg, ontzettend knap hoe je hier door bent gekomen. ik kan alleen maar hopen dat alles wat jullie hebben meegemaakt wordt beloond met een gezonde zwangerschap. van harte gefeliciteerd en hoop dat het zo goed door mag blijven gaan, dat is je echt van harte gegund! veel liefs, sterkte en succes en vooral dat je straks als jij er zeker genoeg van bent heel veel mag genieten van je zwangerschap
nou janne een keer spugen is ook erg lekker weer een dagje voorbij hoop dat je je nog steeds goed voelt
De ochtend ben ik aardig doorgekomen. Alleen begint nu de misselijkheid Ik ga zo maar even lekker plat.
Hey, Wat lief dat je man je een beschuitje kwam brengen en dat hij toch stiekem meeleest op het forum! Fijn dat je het echt samen doet.... liefs Olga
Lieve Janne, Ik kom ook weer even kijken hoe het met jullie gaat... Goed zo te lezen, ben ik heel blij om meis. Hoe misselijker je bent...hoe beter zegt men. Wordt dus maar lekker misselijk, owh wat klinkt dat onaardig maar jij weet wel dat ik het goed bedoel! Dikke knuffel en geniet van je weekend.
Hoi meiden, Ik ben moe en eigenlijk heb ik de hele dag door zo'n misselijk gevoel. Ik heb mijn bh's van mijn 1e zwangerschap maar achter het schot vandaan ( laten) halen. Ik past de mijne echt niet meer. Aan alle kanten floept er van alles uit. En de enige broek die lekker zit is mijn joggingbroek. Dus op zich een goed teken. Maar ik zal toch blij zijn als het weer dinsdag 8.45 is. En we weer een kloppend hartje hopen te zien. Waarom blijf ik nu zo onzeker? ( weet ik zelf ook wel het antwoord op) Liefs Janne
Janne is aan het groeien!! Joeppieeeeeee Dat je onzeker blijft is helemaal niet zo raar ook he lieverd? IK denk, nee weet bijna zeker dat je pas echt je onzekerheid kwijt bent op het moment dat je je beeb in je armen houdt...kijk dat er daarna weer een andere spannende tijd aankomt, is voor latere zorg. Die onzekerheid is niet leuk natuurlijk meis omdat het je weerhoudt te kunnen genieten. Maar het is niks raars dat het er nog steeds is... Doe maar kalm aan lieffie, jou tijd van durven genieten komt echt wel!
Owh... Durf je het aan je laatste stukje text weg te halen meis? *blijft het ook goed gaan*...ik snap t maar het is zo doemdenkerig...ook tegen over dat kleine vechtertje in je groeiende buikje!
Je bent zo lief Ninet. Ik denk idd pas dat het genieten kan beginnen als ik de beeb in mijn armen heb.
Ahhhhhhhhhh Je bedoelt als die 12/13 weken omzijn? Meissie...ik ben geen Gyna...maar ik heb er een heeeeel goed gevoel over lieverd! T komt allemaal vast en zeker goed meis! Daar duimen en bidden we allemaal voor!
Ja Ninet, erg he. Maar eerlijk gezegd heb ik ook niet het gevoel dat deze beeb ons gaat verlaten. Maar toch, toch nog een beetje zelfbescherming denk ik.
janne wat fijn om je weer een beetje vrolijk en positief te klinken al begrijp ik dat je je zelf toch beetje terug houd hoop dat je snel een teken van de gyn dat je het vertrouwen geeft hoe is je mannetje want ook die mag niet vergeten worden. jullie heel veel succes gr maria
Ook dat herken ik weer, Janne! Je wilt jezelf toch beschermen tegen nog een teleurstelling. Ik heb heel bewust de knop omgezet na onze laatste echo (12 weken) en tegen mezelf gezegd dat die onzekerheid er altijd wel zal zijn, maar dat ik nu gewoon lekker wil genieten van mijn zwangerschap. Ik kijk mezelf elke dag recht aan in de spiegel en beloof mezelf dan dat we in februari een lief en mooi kindje mogen begroeten. De onzekerheid komt en gaat maar weerhoudt mij er niet meer van om te genieten. Hopelijk lukt het jou ook om je onzekerheid buitenspel te zetten! Groetjes, Wendy