Lieve Janne, Morgen mag je weer, hoe laat heb je je echo? Dan weet ik namelijk hoe laat ik weer achter de pc moet zitten Ben je nog steeds zo misselijk? Nou meissie, ik hoop dat je vannacht beter slaapt! Dikke knuffel van AN
Gelukkig deze dag is ook weer om Heel erg veel succes morgen wijfie, je zal zien dat jullie een hele mooie echo krijgen te zien. Met een goed gegroeide frummel en een prachtig kloppend hartje Ik hoop dat je vanavond beter slaapt. Ik denk aan je. Dikke knuf, mussie
Hoi meiden, Ik moet om 8.45. Mijn man neemt zo'n fotocamera mee waar je ook een paar secondes op kan filmen. Nu is het te hopen dat er ook wat te filmen valt natuurlijk. Daarnet zat hij hem uit testen. Kreeg er de zenuwen van. Ik moest dan telkens aan morgen denken. Nee Olga ik ben niet verder. Dat kon de gyn aan mijn FF kaartje zien. Het had gewoon een groeispurtje gezet. Hopelijk nu weer, al kijk ik er nu niet gek van op als dat niet zo is. Ik moet rond de 7w5d zijn. De misselijkheid heb ik nog steeds. Vanmiddag is het dus ook eer fout gegaan. Maar dat maakt me niet uit! Ik hoop dat ik een beetje kan slapen vannacht. Nou meiden ik hoop dat ik morgen snel kan komen, maar ik moet werken. Zodra ik kan meld ik jullie alles. Liefs
Janne, ik blijf duimen voor je. Hoop dat je morgen je beebje te zien krijgt met een sterk kloppend hartje! Liefs Kirby
Hallo lieve meiden, Het hartje klopte gelukkig nog en we hebben het ook gehoord. Ik mag nu over 2 weken weer en als me dat niet lukt volgende week. Ik zal vanmiddag even een foto in mijn album zetten en lukt een filmpje ook?