fijn te horen meid ....ik hoop dat je een beetje vertrouwen gaat krijgen nu en ervan kan gaan genieten ...knuf asjuh
Wat heerlijk Janne, wat zal het weer een opluchting voor jullie geweest zijn om dat hartje te zien en horen kloppen. Durf je er nu wat meer vertrouwen in te hebben? Het zal denk ik wel eng blijven, maar ik hoop dat je er nu toch wat meer van kan genieten. Dikke virtuele knuffel!
Superrrrrrrrrrrrrr Van harte meis met alweer zo'n prachtige echo!!! En nu....................genieten maar Liefs, mussie
Mmmm, ik krijg de foto's niet in mijn album. Hij zegt dat hij te breed is???? Ik heb hem juist verkleint. Sorry. Ik kan nu wel genieten en probeer dat gevoel ook vast te houden, maar ja hoe meer dagen verstrijken hoe onzekerder ik weer word.
Go Janne, go frummel! Fijn, weer een goed bericht! Maarre.... misschien ben ik wel een beetje een ei (hi hi), maar wat is een FF kaartje? Is dat het zelfde als temperatuurkaart? Geen idee trouwens wat de foto's betreft. Heb ik zelf nog niet geprobeerd. Groetjes Olga
Super Janne!! En als de gyn zegt dat 2 weken goed is, heeft die er vast ook vertrouwen in... Ben zzzzooooooooooo blij voor je!
Zal ik wel, zal ik niet, zal ik wel, zal ik niet, zal ik wel, zal ik niet, ja ik doe het! Er gaat weer iets van mijn pendelregel af!!! Het gaat wel langzaam he meiden, hihi. Jullie zijn ook zo lief voor me. Ik ben nog steeds niet naar ik ben zwanger gewieberd door jullie. Ik vind dat echt top, want daar ben ik nog veel te bang voor. Een dikke smakkerd voor jullie allemaal.