Met mij gaat het prima Janne. Ik voel me heerlijk momenteel. Ik zal een beetje genieten naar je toeblazen: PFFFFFFFFFF
Dank jullie wel schatten! Ik heb toch maar weer de gyn gebeld. Ik hou het gewoon niet vol 2 weken. Vannacht ook best wel buikpijn gehad, dus ja paniek weer. En vanochtend waren alle sypmtomen weg. Dus deze zeur heeft gebeld. Ik weet ze zei dat dat mocht, maar toch voel ik me kinderachtig.
Ik mag woensdag langskomen om 10.45. Normaal ben ik helemaal geen stresskip ofzo, maar als het hierom gaat ben ik echt een doetje/ ei of hoe je het ook noemen wilt. Ik zou willen dat er een rits in mijn buik zat, zodat ik heel de tijd kon kijken of ik nog een hartje zie kloppen. Dit ei gaat weer op de bank liggen. Dag lieve allemaal!
Je moet je niet schuldig of een zeur voelen...ik zou precies hetzelfde hebben hoor! Wel lekker dat je overmorgen weer langs kan komen.... Sterkte meis en je weet het hier kan je altijd ff " zeuren "
Goed dat je gebeld hebt! Het is voor hun een kleine moeite om even naar het hartje te luisteren. Mijn verloskundige zei het ook "Als je je onzeker voelt, altijd langs komen, het kost maar een paar minuutjes om even te luisteren." En je voelt je zo superblij als je het weer hebt horen kloppen!!
He Janne, Je kunt beter met een iets geruster gevoel rondlopen dan dat je nog steeds de zenuwen blijft houden, zowel voor jezelf als voor frummel. We horen woensdag weer van je dat het gewoon heel goed gaat hoor! Liefs Olga
Janne, je hebt groot gelijk dat je gebeld hebt, zo kun je weer gerust zijn, da's ook beter voor je ukje! Duim nog steeds voor je! Liefs Kirby
Hi janne, zou ik ook gedaan hebben hoor , altijd even die bevestiging maar het zit wel goed, laat ons woensdag snel wat weten liefs
O meiden ik heb het weer! Ik moet even van me afschrijven! Morgen om 10.45 mogen we weer naar de gyn. Ik ben emotioneel gewoon een wrak. Normaal heb ik dat nooit, maar nu!!! Ik voel ook weer van alles in mijn buik. Nog een paar uurtjes en ik mag weer. Liefs van een emo wrak
Fijn dat je morgen weer naar de gyn mag... Ik heb een hele poos niet gereageerd, maar ik denk wel aan je.... Dikke knuffel van An
Och Janne, wat een kan een mens zichzelf gek maken he?! Veel succes morgen... we wachten met smart op je update!!