Meiden, meiden, alles was weer goed!!! Hij schopte zelfs naar ons en dat was te zien met een uitwendige echo. Ik ga nu proberen de knop om te zetten. ( al zou dat sommige dagen echt heel erg moeilijk worden ) Maar de kans dat het fout gaat is even groot als ik een auto ongeluk krijg. ( zei de gyn hoor) Enne een voordeel daarin: ik kom bijna niet buiten, want de kliko is me nog te ver. Ik wil jullie heel erg bedanken voor alle steun in deze moeilijke weken. Ik zou jullie echt allemaal een mooie roos willen geven. Maar zal ik nu dan toch een banner nemen en verhuizen? Ja ik doe het ( whaaaaaaaaaa, eng). Ik hou jullie allemaal in de gaten! Heel veel liefs Janne
Janne, wat superrrrrrrrrrrrrrrrr!!!! En ik ben onwijsssssssssssssss nieuwsgierig naar je banner!!!! :cheers: Niet verstoppen meer hoor..je beebje...want hij/zij mag er zeker zijn!!!!
En??? Ik heb alleen wel de tijd aan gehouden van mijn ei, want elke echo loop ik ( nou ja Frummel) 3/4 dagen voor. Volgens de echo ben ik nu 9w3d.
Jij had het goed he Katootje! Toch na alle ellende! Hoe was jouw afspraak bij de gyn? Ik heb aan je gedacht hoor, maar kom niet zo heel veel meer op de pc. Sorry
hey janne wat zie ik daar? waarempel toch een echte banner? gefeliciteerd meid! en nu lekker genieten van je zwangerschap!
Oooohhh Janne....wat een prachtige banner....ik moet bekennen dat mijn oogjes nu toch wel wat vochtig worden hoor...
Gefeliciteer wow dat is een goed bericht. Geniet er lekker van en nu gaat het helemaal goed komen. Veel geluk liefs Lover
O meiden wat zijn jullie allemaal lief! ( maar dat wist ik al he) Ik probeer nu te slapen ( even mijn verloren uren van vannacht inhalen), maar die adrenaline giert door mijn lijf. Dus dan maar gewoon liggen. Een dikke smakkerd voor jullie!
Eindelijk een goede zwangerschap. Te gek Janne, gefeliciteerd hoor!!!!!! :jocolor: :queen: :rendeer: :alien: :cheers: (bij gebrek aan feestsmileys)
GEWELDIG!!!! Ik ben ontzettend blij voor je Janne!!!! want het is gewoon hartstikke raak voor jullie!!!!
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE \/ \/ \/ Goed nieuws EN een BANNERRRRRRRRR!!! Ik ben super trots op je meis Dikke knuffel van mij.