Janne, Wat super! Ben blij om een mooie banner te zien. Wacht maar, over een paar weekjes gaat je broek wat strakker zitten en dan gaat het er helemaal op lijken. Veel plezier op het zwanger forum. Maar je laat je hier vast ook nog weleens zien. Liefs Olga
Olga mijn broeken passen al een week of 3/4 niet meer. Het is ook al echt te zien. Hoe ga ik dat nog 4 weken verbergen?
Janne lieverd,....ik ben zo mega-trots op je!!! Eerst al een prachtige banner....en nu zie ik ineens je tempkaartje bij de zwangeren-kaartjes staan!!!!! :cheers: Geweldig meis.....je doet het super!!! =D>
Ja de knop is denk ik echt om gegaan. Kijken voor hoelang, hihi. Nee hoor voor altijd. ( zei zij heel stoer)
Dat wordt dan de komdende weken wijde kleren dragen en de knoop van je broek los doen, hi,hi! En zodra iedreen het weet lekker laten zien die buik! liefs Olga
Wat een SUPERNIEUWS Banner staat je prachtig. Vanaf nu alleen nog maar genieten!!! Veel plezier aan de andere kant van het forum!
Hoi,hoi, Janne Heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap echt geweldig nieuws gewoon. Vooral na al die onzekere weken. Nou meid ga er lekker van genieten. Knuffel Kareltje
gefeliciteerd geweldig meid, hoezo je buik verbergen hallo wees blij dat het eindelijk zover is! nu mag de hele wereld zien dat jij lekker zwanger bent meis, je banner is er ook al zie ik geweldig, nu nog iets meer vertrouwen in jezelf en de kleine frummel. zet hem op meid!! dikke kus
Hoi dames, Ik ben ook blij met mijn buikje en zou niets liever willen dan dat iedereen het ziet. Maar nee, ik ben toch echt nog niet die 13 weken voorbij. Dan mag het pas. Dus nog een week of 3,5. En dan ga ik trouwens nog niet pronken hoor ( ook niet verbergen), want ik weet hoeveel pijn je anderen daarmee doet.
Janne,..ik las net ergens de tip om een broek van jezelf te vermaken voor je buik... Als je een broek hebt met elastiek erin, dan haal je dat eruit en zet er zo'n brede elastische buikband op...en voila, een zwangerschapsbroek!! Als je iets langs eroverheen doet ziet niemand het en het zit toch confortabel...
Dank je voor de tip Sandra, maar helaas heb ik alleen broeken met knopen en ritsen. Ja mijn joggingsbroek en daar hebben we dat al mee gedaan. Dus toch maar een megamaat kopen dan. Ach voorlopig heb ik vakantie dus ik hoef de deur niet uit. ( moet er ook niet aan denken verder te lopen dan de kliko) Maar ja over een week of 2 een verjaardag. Ach dat zien we dan wel weer hoe we dat oplossen.
je hebt hele leuke spijkerbroeken bij miss-etam ..lijkt een gewone met knoop en rits ..en daarboven zit een hoge bang .....wijd T-shirt erop en klaar is Janne ... wel toppie dat je al durft te praten over een verjaardag die over 2 weken is ..