he janne, een goed teken je topic staat stil. looking good for you!! hoe gaat het met je en de kleine alles goed, dikke kus
He wat lief Kelly. Morgen moet ik weer naar de gyn ( 15.50) en ik moet zeggen dat de zenuwen toch wel komen. Zal alles nog goed zijn ( ja waarom niet?), is er nog een hartje te zien ( ja waarom niet?). Maar toch blijven de zenuwen. Ga jij al testen?
Hi Janne, zou ook zenuwachtig zijn hoor, kunnen nog 20000 mensen tegen je zeggen komt goed, die angst blijft voorlopig, helaas. Maar je bent op de goede weg, volgens mij kan het alleen leuker worden en wij blijven je volgen met alleen postieve berichtjes natuurlijk liefs
Nou Janne, ik vind het echt geweldig dat je nu zwanger bent. Morgen bij de gyn zal je weer het hartje horen en ik hoop dat je er nu echt van kan gaan genieten. Het is echt heel vervelend begonnen, maar gelukkig komt alles goed. Liefs, Duveldraakje
Probeer het er hier maar uit te gooien ...dat ben jij het kwijt, alleen klote dat je naderhand nog met dat verschikkelijke gevoel blijft zitten... Ik vind het heel erg voor je hopen dat het de volgende keer wel goed gaat... Meer dan een luisterend oor kunnen we niets doen voor je... heel veel sterkte
he janne, leuk dat je het vraagt, maar heb vanmorgen getest en deze was negetief helaas maar de zijn er ook nog niet dus heb nog een klein beetje hoop. als het niet zo is heeft mijn lichaam me goed voor de gek gehad maar ja anders op naar ronde 2 ik vind het fijn dat het goed met je gaat, zet hem op kus
Als jij straks friemel weer in je buik ziet zwemmen dan glijdt alle spanning weer van je af... :sunny: Tot straks? Liefs van An
he janne, ik heb net de hele geschiedenis gelezen van je en tjonge wat heb jij een moeilijke tijd gehad, maar meid wat super dat het is hoe het nu is.... 10 w en 3 dagen SUPER!!!!!!! Liefs Lisje
He hallo Janne, Het is heel raar om vanuit de andere kanr van de wereld een berichtje naar je te sturen. ('t is hier 5 uur vroeger) Maar ja, we zitten in een hostel met gratis internet, dus ik ben toch even snel gaan kijken. Had me eigenlijk voorgenomen dit niet te doen. (maar internet is natuurlijk niet overal gratis) Hoe was het nou bij de gyn? Alles goed met kleine frummel? Wij hebben hier onze eerste serieuze poging ook al gedaan hoor!!! Ik merk nu al dat ik een stuk meer ontspannen ben en veel minder mee bezig met zwanger worden, dus dat is alvast een goed teken. Zowiezo goed dat ik niet iedere dag hier te vinden ben. Dag dag, groetjes Olga
Jeetje Olga wat lief! Hoe is het daar? Super vast en zeker! Alles was goed. Frummel lag aardig te schoppen en te slaan. De gyn meette zelfs voor 1 week groter al. Dus groeien doet ie ook goed. De nekplooi zag er goed uit en we mogen het wereldkundig maken ( bleh eng!). Meiden ik wil jullie dan ook allemaal heel erg bedanken dat jullie me door deze emotionele achtbaan hebben heen geholpen. Dit zal mijn laatste berichtje op dit topic zijn en dan zou ik graag willen dat er een slotje op gaat. Ik hoor hier niet meer, dus vandaar. Maar ik blijf jullie natuurlijk wel volgen. Liefs en een hele dikke knuffel voor jullie allemaal. Janne
Wauw; super voor je!! En moderaters, knal hier nu maar snel een slot op, voordat Janne zich bedenkt !! Genieten en plezier gaan maken lieverd en niks anders meer!!! Kus
Oh Janne, wat geweldig voor je!!!! Ik ben zp superblij dat het goed gaat!!! :cheers: Dikke knuffel voor jou en Frummel, en veel plezier aan de 'zwangeren-kant'!!!